دانلود آهنگ گشت ارشاد 3 از بهنام بانی [+متن آهنگ]

دانلود آهنگ گشت ارشاد 3 از بهنام بانی را در این مطلب به شما ارائه خواهیم کرد. برای دانلود این آهنگ و دسترسی به متن آن در ادامه با ما باشید.

مجموعه گشت ارشاد با بازی درخشان حمید فرخ نژاد از موفق‌ترین آثار سینمایی طنز در سالیان اخیر سینمای ایران بوده است. حالا جزئیاتی از فیلم گشت ارشاد 3 مشخص شده و بخش جذاب آن حضور بهنام بانی به عنوان خواننده تیتراژ گشت ارشاد 3 است. در ادامه برای دانلود آهنگ فیلم گشت ارشاد 3 با ما باشید.

دانلود آهنگ گشت ارشاد 3 از بهنام بانی

بهنام بانی متولد 11 مهر 1366 در دامغان در استان سمنان است که این روزها یکی از محبو‌بترین خواننده‌های نسل جوان محسوب می‌شود. بهنام بانی در 8 سالگی یک قاری قرآن بود، اما به علت نوازندگی آکاردئون توسط پدرش به تدریج به موسیقی گرایش پیدا کرد. در نتیجه این علاقه بهنام نوجوان به تدریج تمرین موسیقی را نزد پدر آغاز کرد.

دانلود آهنگ گشت ارشاد 3 از بهنام بانی [+متن آهنگ]
دانلود تیتراژ گشت ارشاد 3 / دانلود آهنگ فیلم گشت ارشاد 3 / دانلود تیتراژ فیلم گشت ارشاد 3
او در ادامه در دوران جوانی خود تحصیل جدی‌تر موسیقی را نزد اساتید مجربی چون محمد نوری پیگیری کرد. سپس در 19 سالگی با گروه موسیقی روژان آشنا شد و همکاری جدی با آن‌ها را آغاز کرد. در ادامه برای دانلود تیتراژ گشت ارشاد 3 با ما باشید.

دانلود آهنگ گشت ارشاد 3 از بهنام بانی با لینک مستقیم

هنوز این آهنگ رسما منتشر نشده است. بلافاصله پس از انتشار رسمی آهنگ فایل آن همین‌جا در احتیار شما قرار می‌گیرد. اما برای حال حاضر تیزر آهنگ فیلم گشت ارشاد 3 را در ادامه ببینید. برای پخش زنده و آنلاین این تیزر می‌توانید از پلیر پایین استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *