گشت ارشاد 3 ؛ اکران نزدیک است بالاخره انتظارها به پایان رسید

زمان چشم‌ انتظاریمان به پایان رسید. در نوشتار جدید فیگار، همه چیز درباره گشت ارشاد 3 گفته شده است. برای اطلاع از جزئیات این مجموعه جذاب، همراه ما باشید.

گشت ارشاد، نام مجموعه‌ای است، که سعید سهیلی، وظیفه کارگردانی و تهیه کنندگی آن را، به عهده دارد. این مجموعه که در سال‌های مختلف، ساخته و اکران شده است، جزو معدود آثار طنز و پرطرفدار سینمای ایران، به حساب می‌آید.

قسمت‌های اول و دوم این مجموعه سینمایی، با فیلم‌نامه جذاب و شوخی‌های بامزه‌اش، در کنار هنرنمایی بازیگران با استعداد و خبره، توانست جایگاه بسیار خوبی را، در سینماهای کشور، در زمان اکران خود، به دست آورد.

امروز اما قرار است در فیگار به سومین قسمت از این مجموعه پرداخته شود. پس برای اطلاع از جزئیات گشت ارشاد قسمت سوم با ما، تا انتهای این نوشتار، همراه باشید.

گشت ارشاد 3

اکران نزدیک است بالاخره انتظارها به پایان رسید

گشت ارشاد 3
گشت ارشاد قسمت سوم, تاریخ پخش گشت ارشاد 3

فیلم سینمایی گشت ارشاد قسمت سوم به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی، قرار بود خیلی قبل‌تر از این‌ها اکران شود و مخاطبان از دیدن آن، لذت ببرند.

اما حواشی سال‌ها است که دست و پا گیر سینما و هنرمندانش شده است. سومین قسمت گشت ارشاد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خب مشکلاتی سر راه اکرانش قرار گرفت.

مشکلاتی که مخاطبان را کم کم به این باور رساند که باید در همین‌جا با این مجموعه جذاب و دیدنی خداحافظی کرده و چشم امید به قسمت جدید گشت ارشاد، نداشته باشند.

اما سعید سهیلی، کارگردان مطرح سینمای ایران، دست از تلاش برنداشت و بعد از عذرخواهی از مخاطبانش، رسما اعلام کرد، که اکران این مجموعه، نزدیک است.

اکنون پس از تلاش‌های فراوان او و مجموعه‌اش، تاریخ اکران گشت ارشاد قسمت 3 مشخص شد و قرار است مخاطبان و علاقه‌مندان این اثر، به زودی آن را در سینماهای سراسر کشور، تماشا کنند.

تاریخ اکران گشت ارشاد 3

گشت ارشاد قسمت سوم
گشت ارشاد قسمت سوم, تاریخ اکران گشت ارشاد 3, تاریخ پخش گشت ارشاد 3

این روزها خبر اکران قسمت جدید گشت ارشاد در میان مخاطبان و علاقه‌مندان سینمای ایران، دست به دست می‌شود و همه به نوعی به دنبال تاریخ دقیق پخش آن می‌گردند.

باید به تمام چشم‌انتظاران این مجموعه گفت که، پس از انتظارهای فراوان، سرانجام این اثر دوست داشتنی و محبوب، در تاریخ 26 آذر سال 1400 اکران خواهد شد.

مشخصات فیلم سینمایی گشت ارشاد قسمت سه

قسمت جدید گشت ارشاد
قسمت جدید گشت ارشاد, تاریخ اکران گشت ارشاد 3, تاریخ پخش گشت ارشاد 3
  • کارگردان: سعید سهیلی
  • نویسنده: حسام سامری زاده
  • تهیه کننده: سعید سهیلی
  • فیلم بردار: کوهیار کلاری
  • تدوین‌گر: میثم مولایی
  • توزیع کننده: شایسته فیلم
  • تاریخ انتشار: 26 آذر 1400
  • مدت زمان: 100 دقیقه
  • بازیگران: امیر جعفری، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، مهدیار محمدی

خلاصه داستان

سومین قسمت گشت ارشاد
سومین قسمت گشت ارشاد, داستان گشت ارشاد 3

حسن و عطا که بعد از چندسال به ایران بازگشته‌اند، مجبور هستند برای امرار معاش و گذراندن زندگی خود، به نوازندگی در خیابان‌ها، بپردازند.

اما این همه‌ی ماجرا نیست. پس از مدتی رویای خواننده شدن، دست از سر آن‌ها برنمی‌دارد و همین باعث می‌شود به فکر انتشار آلبوم موسیقی خود، بیافتند.

نبود سرمایه باعث می‌شود، آن‌ها برای دزدیدن یک زمین‌دار بزرگ در لواسان، نقشه بکشند. اما دست تقدیر با آن‌ها یار بوده و زمین‌دار که نقش ‌آن را بهنام بانی برعهده دارد، با حسن و عطا دوست شده و تصمیم دارد آن‌ها را حمایت کند تا به آرزویشان برسند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گشت ارشاد سه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *