دانلود آهنگ مگه نمیدونی امید ؛ دانلود آهنگ جدید مگه نمیدونی از امید همراه متن

امیدواریم از شنیدن ترانه زیبا و شنیدنی مگه نمیدونی از امید لذت ببرید. برای دانلود آهنگ مگه نمیدونی امید همراه ما در فیگار باشید.

از همراهان همیشگی ما باشید با دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امید به نام مگه نمیدونی در فیگار .

دانلود آهنگ مگه نمیدونی امید

دانلود آهنگ جدید مگه نمیدونی از امید همراه متن

دانلود آهنگ مگه نمیدونی امید

امید

امید سلطانی، ۶ مرداد ۱۳۴۱ در تهران و در خانواده‌ای که پدر و مادر او اصالتاً اهل الیگودرز بودند، متولد شد. در ۱۸ سالگی در جبهه جنگ ایران و عراق حضور یافت.

سپس برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کرد و در آنجا برای تأمین نیاز مالی در کاباره‌ها به خواندن پرداخت. امید تحصیلات خود را تا مهندسی معماری ادامه داد.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ مگه نمیدونی امید
ترانه زیبا و شنیدنی مگه نمیدونی از امید

اولین آلبوم او باران نام دارد که در ترکیه ضبط شد و به وسیله شرکت ترانه به مدیریت وارطان آوانسیان و جهانگیر طبریائی در سال ۱۹۹۲ میلادی در سراسر آمریکا و اروپا پخش شد.

بیشتر بخوانید:

بعد از موفقیت این آلبوم، امید راهی آمریکا شد. ثمرهٔ آن سال‌ها چهار آلبوم دیگر به نام‌های «هر دو عاشق» (۱۹۹۴)، «سربلند» (۱۹۹۵)، «حضرت عشق» (۱۹۹۷) و «پرسه‌های عاشقانه» (۱۹۹۸) بود.

آهنگ جدید و بسیار زیبای امید به نام مگه نمیدونی

دانلود آهنگ مگه نمیدونی امید از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود آهنگ مگه نمیدونی امید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *