دانلود آهنگ محسن یگانه ندارمت ؛ ترانه ندارمت با صدای محسن یگانه + متن

دانلود اهنگ برگرد به خونه ی دلم که آخرای جونشه به نام ندارمت با صدای محسن یگانه. در ادامه برای دانلود آهنگ محسن یگانه ندارمت با فیگار همراه باشید.

بزودی این موزیک فوق العاده احساسی ندارمت از محسن یگانه از همین صفحه در فیگار پخش خواهد شد هم اکنون دمو آهنگ ندارمت با صدای محسن یگانه قرار گرفته است.

دانلود آهنگ محسن یگانه ندارمت

ترانه ندارمت با صدای محسن یگانه + متن

دانلود آهنگ محسن یگانه ندارمت
آهنگ ندارمت با صدای محسن یگانه

محسن یگانه

محسن یگانه (زاده ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴) خواننده،ترانه‌سرا،نوازنده، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ اهل ایران است.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ مگه نمیدونی امید ؛ دانلود آهنگ جدید مگه نمیدونی از امید همراه متن

محسن یگانه اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی و حامد هاکان با نام نشکن دلمو با ترانه‌سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد.

آلبوم اول او با نام سال کبیسه به صورت زیر زمینی منتشر شد. بعد از این آلبوم محسن یگانه فعالیت خود را با انتشار تک‌آهنگ ادامه داد.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ رضا پیشرو بین ما ؛ دانلود آهنگ جدید رضا پیشرو + متن

ناگفته نماند که اغلب همین تک‌آهنگ‌های پخش شده، برای جلوگیری از پراکندگی دور هم جمع می‌شد و به اسم آلبوم بروی سایت‌ها قرار می‌گرفت.

او چند سال به عنوان خواننده غیرمجاز شناخته می‌شد که بعد از مدتی تصمیم مجدد به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ نازتکه گوگوش ؛ موزیک بهمراه متن آهنگ نازتکه گوگوش

آهنگ محسن یگانه ندارمت

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود آهنگ محسن یگانه ندارمت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *