دانلود والپیپر جذاب از بازی هاگوارتز لگسی (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

لینک دانلود والپیپر جذاب از بازی هاگوارتز لگسی (جدیدترین و خفن‌ترین بک‌گراندها از این گیم پُر طرفدار) در ادامه نوشتار پیوست شده است.

در زمان رونمایی از بازی محبوب Hogwarts Legacy این وعده به پلیرها داده شد که با تجربه این عنوان، فرصت برای غرق شدن در جهان دنیای جادو که بیشتر با سری آثار پرطرفدار هری پاتر میان اشخاص شناخته می‌شود، برای‌ آن‌ها فراهم خواهد شد و قادر خواهید بود تا با کنترل یکی از دانش آموزان مدرسه جادوگری هاگوارتز در بازه زمانی سال 1800 میلادی، داستان‌ها و ماجراجویی‌های کاملا جدیدی را تجربه کنید.

برخلاف آنچه که انتظار میرفت، پیش از شروع رویداد E3 2021 اعلام شد که رونمایی جدیدی از بازی Hogwarts Legacy ارائه نخواهد شد تا پس از گذشت چندین ماه از معرفی رسمی این عنوان، طرفداران همچنان منتظر انتشار جزئیات و تصاویر بیشتر از این بازی مانده‌اند.

اگر به خاطر داشته باشید، در جریان رویداد دیجیتالی شرکت سونی با محوریت کنسول پلی استیشن 5 در دسامبر 2020 نمایش کوتاهی از این بازی ارائه شده بود؛ اما پس از آن استودیو Avalanche مراحل توسعه این بازی را در سکوت تقریبا کاملی پیش برده و از انتشار تصاویر بیشتر خودداری کرده است.

دانلود والپیپر جذاب از بازی هاگوارتز لگسی

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی بازی هاگوارتز لگسی
دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از بازی هاگوارتز لگسی
دانلود والپیپر جذاب از بازی هاگوارتز لگسی
دانلود پس زمینه خفن بازی هاگوارتز لگسی
دانلود بک گراند با کیفیت بازی هاگوارتز لگسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *