آخرین تیزر فصل سوم The Mandalorian منتشر شد !

فصل سوم سریال The Mandalorian، یکی از موردانتظارترین سریال‌های سال 2023 می‌باشد که صبح امروز، آخرین تیزر فصل سوم The Mandalorian منتشر شد.

شبکه‌ی دیزنی پلاس، که روز آینده، قسمت جدید فصل سوم سریال The Mandalorian را منتشر می‌کند، پیش از شروع این سریال، برای خودش کند تیزر آخر فصل 3 The Mandalorian را به انتشار گذاشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

تریلر فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شد

پوستر رسمی فصل سوم The Mandalorian منتشر شد

آخرین تیزر فصل سوم The Mandalorian

در ادامه می‌توانید آخرین تیزر فصل 3 مندلورین را ببینید:

سریال مندلورین، از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ شبکه‌ی دیزنی پلاس می‌باشد که بر اساس حول داستانی از دنیای جنگ ستارگان، می‌پردازد. این نخستین سریال لایو اکشن در مجموعهٔ جنگ ستارگان است و داستان پنج سال پس از وقایع بازگشت جدای (۱۹۸۳) آغاز می‌شود.

آخرین تیزر فصل سوم The Mandalorian
تیزر آخر فصل 3 The Mandalorian

آخرین تیزر فصل 3 مندلورین

مندلورین یا مندلوری یا همان The Mandalorian، یک مجموعه‌ی تلویزیونی وسترن فضایی آمریکایی است که توسط جان فاورو برای سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس ساخته شده است. در این فیلم پدرو پاسکال نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند؛ یک شکارچی جایزه‌بگیر تنها که پس از استخدام برای بازیابی «کودک» فرار می‌کند.

جرج لوکاس، آفرینندهٔ جنگ ستارگان توسعهٔ یک سریال تلویزیونی لایو اکشن جنگ ستارگان را تا سال ۲۰۰۹ آغاز کرد، اما تولید این پروژه بسیار گران ارزیابی شد. پس از اینکه او در اکتبر ۲۰۱۲ لوکاس فیلم را به دیزنی فروخت، کار بر روی سری تازهٔ جنگ ستارگان برای دیزنی پلاس آغاز شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *