نمرات اولیه فصل سوم سریال Ted Lasso منتشر شد !

هفته آینده فصل سوم سریال تد لاسو از شبکه apple tv منتشر خواهد شد و به همین منظور نمرات اولیه فصل سوم سریال Ted Lasso به انتشار رسید.

تد لاسو یا تد لسو یک مجموعه تلویزیونی کمدی درام است که توسط بیل لارنس، جیسون سودئیکیس، جو کلی و برندان هانت بر اساس شخصیتی به همین نام ساخته شده‌ است که سودئکیس برای اولین بار در مجموعه‌ای از تبلیغات برای پوشش خبری لیگ برتر NBC Sports به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فصل سوم Ted Lasso

سریال Ted Lasso با فصل سوم به پایان می رسد

نمرات اولیه فصل سوم سریال Ted Lasso

این سریال با سه قسمت اول در Apple TV + به نمایش درآمد و پس از نمایش آن برای فصل دوم تمدید شد که شامل دوازده قسمت بود. در اکتبر سال ۲۰۲۰، این سریال برای فصل سوم تمدید شد.

نمرات اولیه فصل سوم سریال تد لاسو

فصل سوم سریال مورد انتظار تد لاسو به زودی منتشر خواهد شد و نمرات اولیه آن در Rotten Tomatoes، 94% و در Metacritic، 67% می‌باشد. این سریال تحسین منتقدان را دریافت کرده‌ و نویسندگی و نشاط‌ آور بودن آن تحسین شده‌ است.

میان جوایز دیگر، فصل اول آن نامزد دریافت ۲۰ جایزه شد که آن را به پرنامزدترین کمدی فصل اول در تاریخ جوایز اِمی تبدیل کرد و برنده جایزه امی سریال کمدی برجسته شد. سودیکیس همچنین برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد مجموعه تلویزیونی موزیکال یا کمدی شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *