برنامه آرتیست شو صدف طاهریان با حضور سیمگه [+ویدیو و زمان پخش]

برنامه آرتیست شو صدف طاهریان با حضور سیمگه روز جمعه به نمایش درآمد. ویدیوی اجرای سیمگه در این برنامه وایرال شد که می‌توانید درادامه تماشا کنید.

برنامه آرتیست شو با اجرای صدف طاهریان یک برنامه استعدادیابی است که از شبکه دی دی تی وی در ماهواره یاهست به نمایش در می‌آید. این برنامه به صورت زنده هر جمعه ساعت ۲۰:۰۰ منتشر می‌شود.

در این برنامه مخاطبین توانمندی‌های جذاب خود را ویدیو کرده و برای برنامه می‌فرستند. اجراها توسط مجری برنامه به رای گذاشته می‌شود و مخاطبین در طول هفته از طریق وب سایت شبکه دی دی تی وی به آرتیست‌های مورد نظر خود رای می‌دهند. در پایان هر هفته یک آرتیست با بالاترین رای به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کند.

در هر قسمت از برنامه نیز یک آرتیست مهمان حضور دارد. در قسمت چهارم خواننده محبوب ترکیه، سیمگه حضور داشت که اجرای سیمگه در برنامه صدف طاهریان توجه بسیاری از مخاطبان ایرانی را جلب کرد. در ادامه ویدیوی اجرای سیمگه در برنامه آرتیست شو را تماشا کنید.

زمان پخش برنامه آرتیست شو : هر جمعه ساعت 20:00 از کانال دیدی تی وی

شبکه دی دی تی وی در ماهواره یاهست : YAHSAT | 11958 | VERTICAL | 27500 | FEC AUTO

برنامه آرتیست شو صدف طاهریان با حضور سیمگه

برنامه آرتیست شو صدف طاهریان با حضور سیمگه
برنامه آرتیست شو صدف طاهریان با حضور سیمگه

صدف طاهریان (زاده ۳۰ تیر ۱۳۶۷) بازیگر، مجری و مدل اهل ایران است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم هیچ‌کجا هیچ‌کس آغاز کرد. او در فیلم‌های سینمایی سلام بر عشق، هیچ‌کجا هیچ‌کس، پس کوچه‌های شمرون و عصر یخبندان بازی کرده‌است. همچنین در تله فیلم‌های دارکوب و تلفن همراه نیز نقش داشته‌است.

پس از مهاجرت از ایران، کار مدلینگ خود را آغاز کرد. طاهریان به عنوان مدل با شرکت‌های آرایشی، زیبایی و نگهداری بهداشتی همکاری داشته‌است. در سال ۲۰۱۶، شرکت واتسون که به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای مراقبت‌های بهداشتی و زیبایی در قاره آسیا شناخته می‌شود، با طاهریان به عنوان مدل همکاری داشت. تصاویر او در مجله‌های زیبایی و مد خارجی استفاده می‌شود.

الیاس یالچین‌تاش و مصطفی ججلی، از دیگر خواننده‌های ترکیه هستند که در برنامه آرتیست شو با اجرای صدف طاهریان حضور داشتند. تاکنون دوازده قسمت از این برنامه به نمایش درآمده و مورد توجه مخاطب قرار گرفته است. فصل یک این برنامه با دوازده قسمت به پایان رسید.

فیلم فاش شدن فیک بودن فالوورهای صدف طاهریان در اینستاگرام

فاش شدن عاشقانه های جنجالی پویان مختاری و صدف طاهریان

چهار اجرای سیمگه در آرتیست شو

اجرای سیمگه در برنامه صدف طاهریان پارت اول


ویدیوی اجرای سیمگه در برنامه آرتیست شو پارت دوم


پارت سوم از چهار اجرای سیمگه در آرتیست شو


پارت آخر از چهار اجرای سیمگه در آرتیست شو


زمان پخش برنامه آرتیست شو : هر جمعه ساعت 20:00 از کانال دیدی تی وی

شبکه دی دی تی وی در ماهواره یاهست : YAHSAT | 11958 | VERTICAL | 27500 | FEC AUTO


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *