دانلود آهنگ جدید مهستی شاد “تماشا” (ساخته شده با AI)

لینک دانلود آهنگ جدید مهستی شاد که با هوش مصنوعی ساخته شده است، در انتهای نوشتار پیوست شده است. این آهنگ توسط شادمهر عقیلی ساخته شده است.

آهنگ جدید مهستی شاد هوش مصنوعی : شادمهر عقیلی با استفاده از هوش مصنوعی، قطعه‌ای را که برای مرحوم مهستی ساخته بود خواند؛ به گونه‌ای که انگار مرحوم مهستی خوانده است. در ادامه برای دانلود آهنگ جدید مهستی با هوش مصنوعی همراه ما باشید.

دانلود دیگر آهنگ‌ها

دانلود آهنگ جدید مهستی شاد “تماشا”

مهستی خواننده موسیقی سنتی و پاپ ایرانی بود. او در طول بیش از چهار دهه فعالیت بیش از ۲۰۰ ترانه اجرا کرد. مهستی دارای گستره صوتی متزوسوپرانو بود. او ابتدا توسط اکبر گلپایگانی کشف شد و در ۱۸ سالگی نیز با پرویز یاحقی آشنا شد و در سن ۲۰ سالگی اولین اجرای خود به‌ نام «آنکه دلم را برده خدایا» (گلهای رنگارنگ شماره ۴۲۰) را منتشر کرد که در مقام شوشتری اجرا شده بود.

آهنگ جدید مهستی شاد هوش مصنوعی
آهنگ جدید مهستی شاد هوش مصنوعی

او کمی پیش از انقلاب ۱۳۵۷ از ایران خارج شد، ابتدا به لندن و سپس برای همیشه به ایالات متحده آمریکا رفت و تا زمان درگذشت در لس آنجلس زندگی می‌کرد. بیشتر آثاری که او پس از انقلاب اجرا کرد در قالب ترانه‌های پاپ، سنتی و مردمی هستند. مهستی خواهر کوچکتر هایده، خواننده ایرانی بود.

مهستی پس از انتشار آلبوم موفق از خدا خواسته در حالی که مشغول تهیهٔ آلبوم دیگری با همکاری شادمهر عقیلی بود، پس از چهار سال بیماری سرطان رودهٔ بزرگ در سانتا روزا، کالیفرنیا در ساعت ۷:۵۲ صبح ۴ تیر ۱۳۸۶ در سن ۶۰ سالگی در حالت اغما درگذشت.

آهنگ جدید مهستی با هوش مصنوعی

دانلود آهنگ تماشا مهستی کیفیت 128

دانلود آهنگ جدید مهستی تماشا کیفیت 320

دانلود آهنگ تماشا مهستی (ویدیو با کیفیت 720)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *