اگه غذاها آدم بودند … ! ویدیویی جالب از شبیه سازی غذاها به انسان

به تازگی ویدیی جدید از اینکه غذاها اگه آدم بودن منتشر شده است. غذاها اگر آدم بودند به این شکل تبدیل می‌شدند. تصاویر شبیه سازی را ببینید.

غذاها اگه آدم بودن

البته به نظر می‌آید این تصاویر توسط تصویرگری به نام استاد علی میری طراحی شده‌اند و ساخته هوش مصنوعی نیستند.


علی میری، تصویرگر و نقاش مشهدی که همه او را با نقاشی‌های دیجیتالش از خاطرات خوب دهه ۵۰ و ۶۰، می‌شناسند تصاویر بالا را ترسیم کرده است. او در مصاحبه‌ای احساس خود را نسبت به فضای مجازی این گونه شرح می‌دهد:

صادقانه بگویم از اینستاگرام و شبکه‌های مجازی متنفرم. اما بستری برای ارائه کارهایم شده است. حال در این فضا که از آن متنفرم آفت‌هایی وجود دارد. یکی اش موج سواری صفحاتی است که به مخاطب، تحمیل می‌کند ناخودآگاه وناخواسته به دنبال مطالب متناسب با موضوعات روز باشد. اگر هدف من هم جلب مخاطب باشد که اتفاقا از آن بدم نمی‌آید، به اخبار روز می‌پردازم. اما هدف من این نیست. در جامعه ما همیشه درباره موضوعات آرمانی صحبت می‌شود. چیز‌هایی که بزرگ‌تر از ماست و به ارزش انسان کمتر اهمیت داده می‌شود. دائم از باید‌ها و نباید‌ها می‌گوییم. خوب در چنین جامعه ای، مردم خسته می‌شوند و دچار خشم و سرخوردگی می‌شوند.

من خودم آدم منتقدی هستم، اما چون راهکاری ندارم، چرا باید درجه حرارت جامعه را بالا ببرم؟ آن هم جامعه‌ای که مملو از خشم و مشکل است؛ بنابراین اگر بتوانم برای چند ثانیه هم که شده حال آدمی را که خراب است بهتر کنم، همین برایم کافی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *