همنواز

ویدیو: ویدیوی تمسخر رئیسی توسط زینب موسوی

به تازگی، ویدیوی تمسخر رئیسی توسط زینب موسوی در فضای مجازی به انتشار رسیده که بسیار وایرال شد و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

به تازگی، کلیپ مسخره کردن رئیسی با زینب موسوی تحت عنوان کلیپ زینب موسوی و تمسخر ابراهیم رئیسی در فضای مجازی مبنی بر یک ویدئو وایرال شده که بازتاب‌های فراوانی را در فضای مجازی با خودش به همراه داشته است.

توهین زینب موسوی به رئیسی تحت عنوان یک ویدئو در فضای رسانه به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشته است.

ویدیوی تمسخر رئیسی توسط زینب موسوی

کلیپ مسخره کردن رئیسی با زینب موسوی

در این ویدیو که زینب موسوی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این کمدین مجازی که به امپراطور کوزکو شهرت دارد وعده ساخت یک میلیون مسکن سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را دست مایه طنز قرار داده و با بی احترامی او را خطاب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش زینب موسوی به ازدواج رضا گلزار

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو

او در این ویدئو به طعنه به رئیس جمهور زنگ می‌زند و می‌گوید:

چند بار بهت گفتم خودت تلفن را بر ندار. منشیت باید تلفن رو برداره. بذار اول چند تا بوق بخوره بعد به منشیت بگو تلفن رو برداره بگه ببینم وقت داره که مردم فکر نکنند بیکاری.

ویدیوی تمسخر رئیسی توسط زینب موسوی
کلیپ مسخره کردن رئیسی با زینب موسوی

توهین زینب موسوی به رئیسی

در ادامه می‌توانید کلیپ زینب موسوی و تمسخر ابراهیم رئیسی را ببینید:

زینب موسوی کمدین می‌باشد که با لقب امپراتور کوزکو شناخته می‌شود متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۸ می‌باشد و با برنامه خندوانه به عنوان استنداپ کمدین به شهرت رسید. سیده زینب موسوی, با نام هنری امپراتور کوزکو در قم می‌باشد، اما اصالتا قمی نیست. او طراح وب و کمدین استندآپ و چهره اینستاگرامی است که به انتشار کلیپ‌های طنز به شهرت رسید.

او برای اولین بار با اجرای اسنتدآپ کمدی در خنداننده شو به مخاطبان معرفی شد. ویدیو های زینب موسوی که با چادر و کاملا پوشیده دیده می‌شود به مسائل اجتماعی می‌پردازد. او در سال ۱۳۹۷ به عنوان استند آپ کمدین به برنامه خندوانه آمد و در مسابقه خنداننده شو شرکت کرد که به شدت مورد توجه و استقبال مخاطبان برنامه خندوانه قرار گرفت.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


2 thoughts on “ویدیو: ویدیوی تمسخر رئیسی توسط زینب موسوی

  1. خانم زینب موسوی لطفا اول خودت را هزاران بار مسخره کن و ازش یه ویدئو بساز .قطعا پر مخاطب میشه .قول میدم که لایکت کنم.
    ولی این را هم بدان که زندگی لودگی بازی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *