بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو [+عکس]

در این مطلب می‌خواهیم به بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو بپردازیم. در ادامه این مطلب به زندگینامه زینب موسوی امپراتور کوزکو خواهیم پرداخت.

زینب موسوی کمدین می‌باشد که با لقب امپراتور کوزکو شناخته می‌شود متولد ۱۲ اسفند ۱۳۶۸ می‌باشد و با برنامه خندوانه به عنوان استنداپ کمدین به شهرت رسید. سیده زینب موسوی, با نام هنری امپراتور کوزکو در قم می‌باشد، اما اصالتا قمی نیست. او طراح وب و کمدین استندآپ و چهره اینستاگرامی است که به انتشار کلیپ‌های طنز به شهرت رسید. در ادامه همراه ما بمانید تا به ادامه بیوگرافی امپراتور کوزکو زینب موسوی بپردازیم.

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو
بیوگرافی امپراتور کوزکو زینب موسوی

او برای اولین بار با اجرای اسنتدآپ کمدی در خنداننده شو به مخاطبان معرفی شد. ویدیو های زینب موسوی که با چادر و کاملا پوشیده دیده می‌شود به مسائل اجتماعی می‌پردازد. او در سال ۱۳۹۷ به عنوان استند آپ کمدین به برنامه خندوانه آمد و در مسابقه خنداننده شو شرکت کرد که به شدت مورد توجه و استقبال مخاطبان برنامه خندوانه قرار گرفت.

اشک های زینب موسوی برای اعمال سانسور در ویدیوهایش [+ویدیو]

کوزو یکی از شهرهای تاریخی در جنوب شرق و پرو بوده و به دلیل وجود ماچوپیچو یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیاست به شهرت رسیده است. اجراهای زینب موسوی در برنامهٔ خنداننده شو مورد توجه قرار گرفت و حاشیه‌‌هایی را در پی داشت، تا جایی که در مصاحبه با روزنامهٔ گاردین گفت که پس از حضور در برنامهٔ خنداننده شو به اسیدپاشی و زیرگرفته شدن با ماشین تهدید شده‌است، اما قصد دارد به کارش ادامه دهد.

زندگینامه زینب موسوی امپراتور کوزکو

بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو
بیوگرافی زینب موسوی امپراتور کوزکو

موسوی خالق شخصیت «امپراتور کوزکو» است که از کاراکترهای پرطرفدار در اینستاگرام در ایران به‌شمار می‌رود. او زنیست که با چادر در خانه‌‌اش در قم در اینستاگرام و تلگرام ویدئوهایی طنزآلود به گویش قمی منتشر می‌کند که مخاطبش بر حسب مسایل روز متغیر است. شخصیت وی یک زن خانه دار قمی است که اتفاقات روزمره زندگی‌اش را روایت می‌کند و گاه به فوتبال هم سر می‌زند.

او درباره نحوه ورود به دنیای استندآپ کمدی گفت:

چند سال پیش در دانشگاه کلیپ‌های طنز بدون هیچ سناریو و کاملا بداهه ضبط میکردم ولی جایی منتشر نمیکردم و فقط برای دیدن خودم و دوستانم کاربرد داشت ولی یک بار یکی از ویدئو‌ها را در توئیتر منتشر کردم، اصلا انتظار نداشتم که با استقبال گسترده مردم مواجه بشم، استقبال به حدی بود که شاخ‌های آن دوران بهم پیام دادند که اگر باز هم ویدیو دارید بفرستید تا ما هم منتشر کنیم …

من برای ۷ سال طراح وب بودم، طراح وب خوبی هم بودم، درامد خوبی هم داشتم ولی یه روزی یه جایی وقتی از کارم استعفا دادم و تو خونه نشسته بودم و به بی پولی و بیکاری فکر میکردم این کانالو زدم و به اون چیزی که همیشه رویاشو داشتم فکر کردم و شروع کردم به کاری که دوست دارم و اینو واقعا واقعا از ته قلبم میگم: رویاهاتونو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *