ببینید: ویدیوی تلخ از هنرمندانی که در چند سال اخیر از دست داده ایم

به تازگی، ویدیوی تلخ از هنرمندانی از دست رفته به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را در فضای مجازی با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، فیلم هنرمندانی که مرده اند تحت عنوان ویدیوی هنرمند هایی که دیگر نیستند در فضای مجازی وایرال شده که کلیپ غمگین از هنرمندان مرده را نشان می‌دهد و این ویدئو بازتاب فراوانی را نیز کسب کرد.

ویدیوی تلخ از هنرمندانی از دست رفته

ویدیوی تلخ از هنرمندانی که در چند سال اخیر از دست داده ایم

ویدئو تلخ از هنرمندان خفته در خاک، همراه با صدایشان را مشاهده می‌کنید که به تازگی وایرال شده است. در این چند سال اخیر، هنرمندان زیادی از دست رفته‌اند و همچنین کرونا نیز کمک کرد تا هنرمندان بیشتری جان خودشان را از دست بدهند و ما نتوانیم این هنرمندان را داشته باشیم.

کیومرث پوراحمد، احمد پور مخبر، سیروس گرجستانی، ارشا اقدسی، مرتضی پاشایی، حسام محمودی، آزاده نامداری، امین تارخ، عسل بدیعی، علی انصاریان، خسرو شکیبایی، محمد کشاورز، علی معلم، مهرداد میناوند، مرتضی احمدی، کیومرث ملک مطیعی جزو هنرمندانی هستند که در این ویدئو حضور دارند.

فیلم هنرمندانی که مرده اند

در ادامه می‌توانید ویدیوی هنرمند هایی که دیگر نیستند را ببینید:

هر سال اتفاقات تلخ و شیرین خود را دارد. مرگ و تولد نیز عضو جدانشدنی زندگی هستند. در دنیای سینما، بازیگرانی را می‌شناسیم که در جوانی و اوج شهرت و محبوبیت از دنیا رفتند و فرصتی برای درخشش بیشتر پیدا نکردند. بازیگرانی که نقش‌آفرینی‌هایشان در ذهن ما حک شده و بعضا فیلم‌هایشان برای ما به فیلم‌هایی محبوب و به‌یادماندنی تبدیل شده‌اند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *