همنواز

ویدیو: گیم پلی جذاب بازی پنج شب در کنار فردی

چندی پیش، خبر ساخت فیلمی با اقتباس از بازی پنج شب در کنار فردی منتشر شد و یک استریمر به این جهت، گیم پلی جذاب بازی پنج شب در کنار فردی را به اشتراک گذاشت.

پنج شب با فردی، که به‌طور مختصر با نام فناف یا همان FNaF در میان گیمرها شناخته می‌شود، یک فرنچایز چندرسانه‌ای آمریکایی می‌باشد که توسط اسکات کاتن ساخته شده است و برخی استریمرها به بهانه‌های مختلفی این بازی را استریم می‌کنند.

گیم پلی جذاب بازی پنج شب در کنار فردی

استریم پنج شب در کنار فردی

بازی پنج شب در کنار فردی، در ژانر ترسناک و بقا راهی بازار شد و تاکنون پلیرهای زیادی را برای خودش جذب کرده است و در همان ابتدای کار که بازی اول در این سری با همین نام در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد، به شهرت جهانی دست یافت.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy’s

تاریخ انتشار فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد !

چندی پیش، رسانه‌های هالیوودی، خبر از ساخت یک لایو اکشن از بازی پنج شب در کنار فردی دادند که باعث شد تا این بازی شهرت بیشتری را با خودش کسب کند و بسیاری دوباره به فکر رد کردن تمامی مراحل این بازی بشوند و آن را استریم کنند.

گیم پلی جذاب بازی پنج شب در کنار فردی
استریم پنج شب در کنار فردی, ویدیوی استریم کردن بازی Five nights at freddys, فیلم استریم بازی جذاب پنج شب در کنار فردی

فیلم استریم بازی جذاب پنج شب در کنار فردی

در ادامه می‌توانید ویدیوی استریم کردن بازی Five nights at freddys را ببینید:

مجموعه اصلی بازی، شامل هشت بازی ویدئویی در ژانر ترس و بقا می‌باشد که در مکان‌هایی که به نوعی به یک مجموعه تخیلی پیتزا فروشی خانوادگی به نام «Freddy Fazbear’s Pizza» مرتبط هستند است، رخ می‌دهد.

در اکثر اوقات  در این بازی، بازیکن نقش یک کارگر نگهبان را بر عهده دارد که باید با استفاده از ابزارهایی مانند دوربین‌های امنیتی، چراغ‌ها، درها و دریچه‌ها برای دفاع از خود در برابر شخصیت‌های متخاصم انیماترونیک که در مکان‌ها ساکن هستند، استفاده کند. این سری داستان گسترده‌ای دارد که به تدریج از طریق ضبط‌های صوتی مختلف، مینی‌گیم‌ها و ایستراگ‌ها آشکار می‌شود.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *