تیزر برنامه جدید نجم الدین شریعت در محرم

حالا که محرم از هر چیزی نزدیک‌تر است، شبکه قرآن سیما روز گذشته، تیزر برنامه جدید نجم الدین شریعت در محرم را به انتشار رساند.

فصل جدید یا همان فصل 4 برنامه حسینیه معلی که تاکنون در شبکه سه سیما پخش می‌شد، حالا با اجرای نجم‌الدین شریعتی از سه‌شنبه ۲۷ تیر همزمان با شب اول ماه محرم، پخش خواهد شد و پخش می‌شود.

تیزر برنامه جدید نجم الدین شریعت در محرم

تیزر جدید برنامه حسینیه معلی

حسینیه معلی، در دهه اول محرم، هر شب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. میثم مطیعی، سید مجید بنی‌فاطمه، رضا هلالی و مهدی رسولی در این برنامه به عنوان داور حضور خواهند داشت و اجرای این برنامه را نیز نجم‌الدین شریعتی عهده دار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

خواستگاری از نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی از بیماریش پرده برداری کرد

فصل جدید حسینیه معلی با دکوری متفاوت و حضور شرکت‌کنندگان و تماشاگران از سراسر کشور، از سه شنبه ۲۷ تیرماه به مدت یازده شب، ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه سه سیما و ساعت ۱ بامداد از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

تیزر برنامه جدید نجم الدین شریعت در محرم
تیزر جدید برنامه حسینیه معلی, تیزر فصل جدید حسینیه معلی, حضور نجم الدین شریعت در فصل جدید حسینیه معلی

حضور نجم الدین شریعت در فصل جدید حسینیه معلی

در ادامه می‌توانید تیزر فصل جدید حسینیه معلی را ببینید:

برنامه حسینیه معلی، از ابتدا با هدف ترویج فرهنگ روضه خوانی، نوحه خوانی و هیئت داری به وجود آمد و طی فصل‌های اخیر، پیشرفت کرد. با حضور داوران و کارشناسان مداح، حالا فصل چهارم این برنامه در ماه محرم و صفر ۱۴۰۱ از آنتن شبکه قرآن پخش خواهد شد.

فصل اول و دوم در شبکه سه سیما، پخش شد. فصل سوم این برنامه ویژه اعیاد شعبانیه از سه شنبه ۲ اسفند ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن رفت. در فصل اول و دوم حامد سلطانی مجری این برنامه بود و احمد اکبرنژاد در فصل سوم اجرای برنامه را برعهده داشتند و حالا فصل چهارم، این وظیفه را نجم‌الدین شریعت بر عهده گرفته است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *