ترکیب جذاب دنده 5 لوفی و کارتون تام و جری!

به تازگی ترکیب جذاب دنده 5 لوفی و کارتون تام و جری توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید مش آپ جذاب دنده 5 لوفی و کارتون تام و جری را ببینید.

ترکیبی از وان پیس و تام و جری که توسط طرفداران ساخته شده است، Gear 5 لوفی را به نمایش می گذارد. لوفی با میوه شیطان خود در قسمت 1071 وان پیس یکی می شود و توانایی های تازه یافته خود را در مبارزه تا مرگ با کایدو نشان می دهد. آزادی لوفی برای انجام هر کاری به طور قابل توجهی یادآور کارتون های قدیمی برادران وارنر و MGM بود، با TikToker XLerate که این ارتباط را در یک ترکیب ویدیویی ایجاد کرد.

ترکیب جذاب دنده 5 لوفی و کارتون تام و جری

به موازات تم آغازین تام و جری تالز، XLerate آهنگی که قبلاً کمیکی بود را با آهنگی که با آهنگ Beatdown از Kaido توسط Luffy همگام شده بود، جایگزین کرد. این ویرایش با ادغام قدرت‌های واقعیت‌بخش Gomu Gomu no Mi اسطوره‌ای لوفی، عناصر ضربه‌ای، نوستالژی و پایانی که تلاش می‌کند هیچ زمینه‌ای برای خشونت قائل نشود، نزدیک به 800 هزار بازدید و 200 هزار لایک در آن زمان به دست آورده است.

قبل از اولین اپیزود 1071، شایعاتی که اکنون رد شده اند، حاکی از آن بود که مگومی ایشیتانی، کارگردان، این قسمت را با انیماتورهای Looney Tunes نیز هدایت خواهد کرد. با این حال، Tatsuya Nagamine به عنوان کارگردان قسمت، با انیمیشن های کلیدی توسط اعضای کارکنان، از جمله Vincent Chansard، که به ارجاعات مخفیانه ای مانند Among Us در آثارش شناخته می شود، کار کرد.

ترکیب جذاب دنده 5 لوفی و کارتون تام و جری

مش آپ جذاب دنده 5 لوفی و کارتون تام و جری

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *