علت فلج شدن نصف صورت جاستین بیبر چیست؟ + فیلم منتشر شده توسط بیبر

نیمی از صورت جاستین بیبر فلج شد. این خبر باعث شد تا بسیاری از طرفداران وی به دنبال سوال علت فلج شدن نصف صورت جاستین بیبر چیست؟ باشند.

یک طرف از صورت جاستین بیبر، خواننده معروف کانادایی، به دلیل ابتلا به یک ویروس نادر فلج شد.

علت فلج شدن نصف صورت جاستین بیبر چیست؟

علت فلج شدن صورت جاستین بیبر, فلجی صورت جاستین بیبر, ویدیو فلجی صورت جاستین بیبر, فیلم فلج شدن صورت بیبر
علت فلج شدن صورت جاستین بیبر, فلجی صورت جاستین بیبر, ویدیو فلجی صورت جاستین بیبر, فیلم فلج شدن صورت بیبر, جاستین بیبر فلج

جاستین بیبر پس از فلج شدن نیمی از صورتش: “لطفا برام دعا کنید!”

جاستین بیبر، خواننده مشهور پاپ، امروز دلیل لغو تور جاستیس ورلد خود را با انتشار ویدیویی به طرفداران خود توضیح داد.

بیبر در این ویدئوی دو دقیقه و نیمه به هوادارنش توضیح داد که به سندروم رامسی هانت مبتلا شده است، ویروس نادری که اعصاب صورت را درگیر کرده و می‌تواند به فلج آن منجر شود.

همانطور که می‌دانید تنها چند روز پس از اینکه جاستین بیبر مجبور به لغو اجراهای خود در تور جهانی اش شد، اعلام کرد دچار فلج موقت صورت شده است که ناشی از سندرم «رمزی هانت» (Ramsay Hunt) است. او از طرفدارانش خواسته است که برایش دعا کنند.

در ویدیو منتشر شده در پیج بیبر؛ وی اعلام داشت به سندرم رامسی هانت مبتلاست:

می‌خواهم درباره شرایطم باهاتون صحبت کنم. همانطور که صورتم رو می‌بینید به سندرم رامسی هانت مبتلا شده‌ام. این یک نوع ویروس است که به اعصاب گوش و صورتم حمله کرده و باعث شده نصف صورتم فلج شود.

او افزود: «بنابراین به آنها که از لغو شدن اجراهای بعدیم دلخور شده‌اند می‌گویم همانطور که می بینید من از لحاظ جسمی قادر به اجرای در این کنسرت ها نیستم و مشکلی که دارم نسبتا جدی است.»

سندرم رامسی هانت چیست – جاستین بیبر فلج

کاهش شنوایی و فلج صورت مرتبط با سندرم رمزی هانت موقتی است، اما می‌تواند دائمی شود.

سندرم رمزی هانت عارضه بیماری زونا است که توسط همان ویروس آبله مرغان (VZV) ایجاد می‌شود و می‌تواند منجر به فلج صورت شود. این ویروس پس از سال‌ها نهفته ماندن دوباره فعال می‌شود و باعث التهاب و تحریک اعصاب صورت می‌شود.

VZV بی ضرر است مگر اینکه دوباره فعال شود و اگر این اتفاق بیفتد علائم جدیدی از خود نشان می‌دهد. زمانی که سیستم ایمنی ضعیف شده و کمتر قادر به مبارزه با عفونت باشد، ویروس می‌تواند دوباره فعال شود. استرس، اغلب، محرک بروز این اثرات است. نشانه های آن: افتادگی عضلات صورت، اشکال در پلک زدن، تغییر طعم در دهان، از دست دادن حالت چهره و مشکل در خوردن، آشامیدن و صحبت کردن است.

ویدیو فلجی صورت جاستین بیبر

فیلم فلج شدن صورت بیبر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علت فلج شدن نصف صورت جاستین بیبر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *