ماجرای شلیک مامور گشت ارشاد به بوکسور سابق تیم ملی ایران چیست؟!

ماریا عارفی و همسرش رضا مرادخانی به همراه دخترشان، روز هشتم اردیبهشت در پارک پردیسان تهران به قصد ورزش‌کردن در حال قدم‌زدن بودند که این اتفاق روی داد.

«ماریا عارفی و همسرش رضا مرادخانی به همراه دخترشان، روز هشتم اردیبهشت 1401 در پارک پردیسان تهران به قصد ورزش‌کردن در حال قدم‌زدن بودند که ورود گشت ارشاد، تذکر بابت حجاب و درگیری‌های پس از آن بین این خانواده و مأموران گشت ارشاد، به شلیک گلوله ختم می‌شود.» در ادامه با خبر رضا مرادخانی بوکسور گشت ارشاد همراه فیگار بمانید.

رضا مرادخانی

رضا مرادخانی بوکسور

رضا مرادخانی
رضا مرادخانی گشت ارشاد, رضا مرادخانی بوکسور

رضا مرادخانی گشت ارشاد

8 اردیبهشت ماه در پارک پردیسان تهران، رضا مرادخانی که در مقابل نیروهای گشت ارشاد که قصد بازداشت همسرش ماریا عارفی را داشتند مقاومت می‌کرد، از سوی یکی از ماموران هدف گلوله قرار گرفت. در ابتدا مامور گشت ارشاد اسپری فلفل را به صورت زوج و کودک 10 ماهه‌شان می‌پاشد.

رضا مرادخانی بر روی زمین می افتد به گفته همسر رضا مرادخانی، یکی از ماموران گشت ارشاد بعد از شلیک تیر هوایی اقدام به شلیک دو تیر مستقیم به پاهای رضا مرادخانی میکند او می گوید وقتی که ماجرا را دیدم خودم را به سرعت بر روی رضا انداختم تا به بدن او شلیک نکند و در نهایت با گزارش مردم به آمبولانس، به بیمارستان منتقل شدیم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رضا مرادخانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “ماجرای شلیک مامور گشت ارشاد به بوکسور سابق تیم ملی ایران چیست؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *