اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس ؛ دستیار برزیلی گل محمدی را بیشتر بشناسید!

با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال یک مربی خارجی بودند که با اوسمار ویرا مربی برزیلی به توافق رسیدند.

مربی جدید پرسپولیس در کشور برزیل بیشتر در تیم اینترناسیونال کار کرده است. در ادامه با خبر اوسمار ویرا پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

اوسمار ویرا مربی برزیلی

مربی برزیلی پرسپولیس

اوسمار ویرا پرسپولیس
مربی جدید برزیلی پرسپولیس, مربی برزیلی پرسپولیس, اوسمار ویرا پرسپولیس

مربی جدید برزیلی پرسپولیس

با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال یک مربی خارجی بودند که به نظر می‌رسد با مربی 47 ساله‌ای که در سنین جوانی مربیگری را آغاز کرده به توافق رسیدند.

اوسمار ویرا پرسپولیس
مربی جدید برزیلی پرسپولیس, مربی برزیلی پرسپولیس, اوسمار ویرا پرسپولیس

اوسمار لوس ویرا ، متولد ۱۹۷۵ کارش را در سنین جوانی با هدایت تیم آکادمی اینترناسیونال آغاز کرد. در سال ۲۰۰۹ و زمانی که ۳۴ سال سن داشت، مربی تیم ژوونتود برزیل شد ولی خیلی زود به دلایل نتایج ضعیف کنار رفت. پس از برکناری در تیم اصلی ژوونتود، به تیم جوانان اینترناسیول بازگشت و یک مدتی نیز هدایت آکادمی فلومیننسه را برعهده داشت.

اوسمار ویرا در سال 2019 هدایت گوارانی و ویتوریا را برعهده داشت و در سال 2020 دوباره به عنوان دستیار به اینترناسیول پیوست تا انتهای فصل 2021 در این تیم ماند.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اوسمار ویرا پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *