فیلم لو رفته بوسیدن ریحانه پارسا و میلاد خدایی در فضای بسته [+عکس]

بوسه ریحانه پارسا و میلاد خدایی این روزها یکی از استوری‌های جنجالی ریحانه پارسا شده است که می‌توانید در ادامه این خبر آن را ببینید.

ریحانه پارسا که روز گذشته از نامزدش میلاد خدایی در آنتالیای ترکیه رونمایی کرده بود، حالا تصویری مشترک با او منتشر کرده که میلاد خدایی پیشانی وی را بوس می‌کند.

فیلم بوسه ریحانه پارسا و میلاد خدایی

میلاد خدایی که برخی رسانه از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می‌کنند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند‌هایی را در این کشور به ثبت رسانده اند. اما به نظر می‌رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد. علت هم این است که او در صفحه اینستاگرام اش تصویری از امیر قلعه نویی منتشر کرده و نشان می‌دهد که مشغول پیرایش او است.

فیلم بوسیدن میلاد خدایی و ریحانه پارسا را در ویدئوی زیر تماشا کنید:

 

عکس و فیلم میلاد خدایی در سفر با ریحانه پارسا

پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرد که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد.

عکس لو رفته بوسه میلاد خدایی و ریحانه پارسا جلوی در آسانسور

میلاد خدایی کیست؟

میلاد خدایی که برخی رسانه‌ها از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می‌کنند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند‌هایی را در این کشور به ثبت رسانده اند. اما به نظر می‌رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد.

نوشیدنی خوردن عاشقانه ریحانه پارسا و دوست‌پسرش [+فیلم]

میلاد خدایی موسس هلدینگ سیزده در ترکیه است که شامل سالن زیبایی سیزده و مدیر مسئول مجله سیزده fibo.thirteen و همچنین مدیر آکادمی سیزده در ترکیه می باشد. او مدیر هنری و تصویری و موسس هلدینگ سیزده است که ریجانه پارسا به تازگی با مجله مدل و فشن سیزده با مدیریت ایشان همکاری کرده است و به عنوان مدل در این بخش مشغول فعالیت است.

بیشتر بخوانید:

ده استایل برتر هانده ارچل (Hande Erçel)
استایل جدید هانده ارچل در کنار استخر
دمت اوزدمیر با انتشار یک استوری خبر طلاقش را تایید کرد!
شایعات و اخبار درباره هانده ارچل و دوست پسرش
فیلم +18 ببینید: لو رفتن حواشی زن رقصنده صربستانی (زن رقصنده قاتل کیست؟)

 


2 thoughts on “فیلم لو رفته بوسیدن ریحانه پارسا و میلاد خدایی در فضای بسته [+عکس]

    1. این یه واقعیته که ریحانه پارسا کاملاً راهش را گم کرده و تادیرنشده،بهتراست بخودآید.او میتونست درایران سوپراستاربشه. تابیشترازاین درلجن غرق نشده بخودآید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *