بلند کردن علی شادمان توسط امیر جعفری +[فیلم بلندکردن علی شادمان]

بلند کردن علی شادمان توسط امیر جعفری در شیراز. وقتی امیر جعفری، علی شادمان را زیر بغل می‌زند! در ادامه مطلب امیر جعفری علی شادمان همراه فیگار باشید.

حرکت جالب امیر جعفری با علی شادمان وسط مراسم اکران مردمی سریال «یاغی» در شیراز را ببینید.

بلند کردن علی شادمان توسط امیر جعفری

+[فیلم بلندکردن علی شادمان]

امیر جعفری علی شادمان
امیر جعفری علی شادمان

در ویدئوی زیر امیر جعفری که با نقش اسی قلک رو به روی علی شادمان در نقش جاوید بازی کرده او را بلند می کند. یاغی مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌است. محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و فیلم‌نامه آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت با نگاهی به رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند. این مجموعه به سفر قهرمان شخصی از طبقه کارگر می‌پردازد که گرفتار مشکلات طبقه ممتاز جامعه می‌شود.

[فیلم بلندکردن علی شادمان]

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بلند کردن علی شادمان توسط امیر جعفری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *