رقصیدن مهران مدیری در مهمانی خصوصی [+ویدیوی رقص مهران مدیری]

رقصیدن مهران مدیری در مهمانی خصوصی جنجال به پا کرد. در ویدیو وایرال شده در فضای مجازی، مهران مدیری در مهمانی خصوصی با آهنگ بابا کرم میرقصد.

فیلمی از رقصیدن مهران مدیری در سریال خاتون در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. در ادامه با ویدیوی رقصیدن مهران مدیری همراه ما باشید.

رقصیدن مهران مدیری در مهمانی خصوصی

  • رقص بابا کرمی مهران مدیری
مهران مدیری در مهمانی خصوصی
مهران مدیری در مهمانی خصوصی

فیلم منتشر شده از رقصیدن مهران مدیری در سکانسی از سریال خاتون بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و خبرساز شد.

در این ویدیو که بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی داشته، مهران مدیری مجری برنامه دورهمی که در سریال خاتون ایفای نقش کرده است در یک مهمانی خصوصی می رقصد.

در ادامه میتوانید فیلم رقصیدن مهران مدیری را ببینید:

مهران مدیری در مصاحبه با جیرانی حرف هایی زد که بسیار جنجالی بود.

مهران مدیری در سریال هیولا ایفای نقش کرده است و در سکانسی از این سریال مهران مدیری در یک مهمانی خصوی شروع به خواندن می کند و همه با او همراهی می کنند. مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است.

مهران مدیری اهل ورزش های رزمی است و با پدرش هم بیلیارد بازی می کند.

ممنوع الکاری مهران مدیری

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد.

تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند.

بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

آقای مدیری در سال 1392 مجموعه جدیدی با عنوان شوخی کردم را ساخت و در سینمای خانگی منتشر نمود، هر قسمت از این مجموعه طنز موضوع خاصی را دنبال میکند و معضلات جامعه را در قالب طنز به نمایش میگذارد.

شوخی کردم یکی از مجموعه های پر بازیگری است که با حضور بیش از 67 چهره معروف طنز ساخته شد.

این سریال در ژانر کمدی ، خانوادگی تولید شده و دارای آیتم های مختلف مثل اتاق عمل، اخبار ، متهم و بازپرس و غیره میباشد. سیامک انصاری، جواد رضویان، بیژن بنفشه خواه و بهنوش بختیاری از بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقصیدن مهران مدیری در مهمانی خصوصی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *