افشاگری مهران مدیری درباره وضعیت سینما ؛ در سینما رشوه می‌دهند تا نقش بگیرند!

افشاگری مهران مدیری مهران مدیری در برنامه «دورهمی» از کاری که برخی از فیلمسازان انجام می‌دهند، پرده برداشت و آن را یک کار کثیف دانست.

مهران مدیری در برنامه دورهمی از رشوه گرفتن کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌ها برای تقسیم نقش بین علاقه‌مندان بازیگری انتقاد کرد. در ادامه با خبر افشاگری مهران مدیری در دورهمی همراه فیگار بمانید.

افشاگری مهران مدیری

مهران مدیری افشاگری

افشاگری مهران مدیری
افشاگری مهران مدیری در دورهمی, مهران مدیری افشاگری, مهران مدیری

افشاگری مهران مدیری در برنامه دورهمی

در برنامه «دورهمی» که شب گذشته ( یکشنبه 12 تیر ) روی آنتن شبکه نسیم رفت به مسئله شوه و پول‌های کثیف در سینما اشاره کرد.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «یک کار کثیفی که در سینما وجود دارد این است که از شما پول می‌گیرند تا بازی کنید و توصیه‌ام به مردم این است که این کار را انجام ندهید، چون آن تهیه کننده باید پولش را از جای دیگر به دست آورد. مهم نیست که بار اولتان است بازی می‌کنید یا نه، به هر حال شما باید دستمزد بگیرید.»

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار افشاگری مهران مدیری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *