ایران درودی کیست و ماجرای مسخره شدنش چه بود؟ [+عکس]

ماجرای مسخره شدن خانم ایران درودی در شبکه‌های مجازی مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه درباره این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

به تازگی، ویدیویی از خانم ایران درودی در حال انتشار است که ایشان درباره مورد تمسخر قرار گرفتن توسط خانواده‌اش صحبت می‌کند. این موضوع که در حال انتشار در فضای مجازی می‌باشد، توجه زیادی جذب کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیو ایران درودی را مشاهده کنید.

ایران درودی کیست و ماجرای مسخره شدنش چه بود؟

  • بیوگرافی ایران درودی
ایران درودی کیست و ماجرای مسخره شدنش چه بود؟
ایران درودی کیست و ماجرای مسخره شدنش چه بود؟

گزیده‌ای از سخنان “ایران درودی” که بر اثر کهولت سن در سن 85 سالگی درگذشت:

تمام فامیل بخاطر قیافه‌ام من را مسخره می‌کردند. نا‌مادری‌ام به مادرم گفت: اینهمه درد بخاطر این کشیدی!؟ اما امروز من جز خوشبخت‌ترین انسان‌ها هستم!

تمام این سخنان ایشان در یک ویدیو گفته شده است که خانم درودی درباره این موضوع در آن صحبت می‌کند.

شما می‌توانید عکس خانم ایران درودی را در ادامه مشاهده کنید:

ایران درودی کیست و ماجرای مسخره شدنش چه بود؟
ایران درودی کیست و ماجرای مسخره شدنش چه بود؟

بیوگرافی ایران درودی

ایران دَرّودی نقاش سرشناس ایرانی بود. او همچنین کارگردان، نویسنده، منتقد هنری و استاد دانشگاه رشته تاریخ هنر بود. درودی به عقیده برخی منتقدان پیرو مکتب فراواقع‌گرایی (سورئالیسم) بود. مجله کافور، چاپ فرانسه، در نقد آثار درودی فضای کارهای وی را شبیه آثار سالوادور دالی و ماکس ارنست دانست. درودی در سال ۱۹۷۰ به درخواست دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به تدریس تاریخ هنر در این دانشگاه پرداخت. او از پیشگامان نقاشی معاصر ایران به شمار می‌رود و شش دهه پیش، از معدود چهره‌های مرتبط و شناخته شده در جامعه هنری جهان بود.

ایران درودی در ۱۱ شهریور ۱۳۱۵ در خانواده‌ای اشرافی در نیشابور زاده شد. پدرش خراسانی و مادرش قفقازی بود. تبار پدری‌اش بازرگان بودند و مادرش به همراه خانواده پس از انقلاب اکتبر و تشکیل کشور شوروی از قفقاز به ایران مهاجرت کردند.

شما می‌توانید در ادامه ویدیو ایران درودی در رابطه با ماجرای مسخره شدنش را مشاهده کنید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *