سحر رحمانی دولت آبادی بدنساز ؛ سحر رحمانی قهرمان ایرانی پرورش اندام کیست؟ [+عکس]

‌بیوگرافی سحر رحمانی دولت آبادی بدنساز قهرمان پرورش اندام + زندگی شخصی و سوابق. در ادامه مطلب قهرمان زن ایرانی پرورش اندام همراه فیگار باشید.

فیلم منتشر شده از قهرمانی سحر رحمانی دولت آبادی دختر ایرانی در مسابقات آماتور پرورش اندام اروپای شرقی به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در اینستاگرام تبدیل شده است.

سحر رحمانی دولت آبادی بدنساز

سحر رحمانی قهرمان ایرانی پرورش اندام کیست؟ [+عکس]

قهرمان زن ایرانی پرورش اندام
قهرمان زن ایرانی پرورش اندام

بیوگرافی سحر رحمانی بدنساز قهرمان پرورش اندام و فیزیک با اینستاگرام و عکس و اهل کجاست جزئیات را در این صفحه ببینید. سحر رحمانی چندسالیست در عرصه بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارد او ساکن لندن بوده و متولد 1378 میباشد. از افتخارات او میتوان به قهرمانی در مسابقات آماتور پرورش اندام اروپای شرقی نام برد. او در اینستاگرام فعالیت ندارد.

او ورزش بدنسازی را از سال ها پیش آغاز کرده و تجارب خوبی نیز کسب کرده است. بانوی ایرانی‌ در مسابقات پرورش اندام آماتور اروپای شرقی در آگوست ۲۰۲۲ قهرمان شد. لازم به ذکر است که این مسابقات توسط فدراسیون بین‌المللی پرورش و تناسب اندام در ماه اوت از ۱۹ تا ۲۱ سال جاری با حضور ورزشکاران زن در رشته بدنسازی برگزار شد که در نهایت یک بانوی ایرانی به مقام قهرمانی رسید.

عکس خودنمایی سحر رحمانی دولت آبادی بدنساز:

قهرمان زن ایرانی پرورش اندام
قهرمان زن ایرانی پرورش اندام

او میگوید:

د‌ر د‌اخل ایران که اصلاً بیان چنین موضوعی، مخالفان خود‌ش را د‌ارد‌. اگر کسی بخواهد‌ مسابقه بد‌هد‌ باید‌ برود‌ خارج از کشور که آن هم بد‌ون مشکل نیست و شاید‌ اصلاً نتوانی بعد‌ از مسابقه برگرد‌ی. برنامه‌ریزی این را د‌ارم که د‌ر سال جد‌ید‌ی که بیاید‌ مسابقه د‌اشته باشم.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *