فاش شدن دلیل عینک آفتابی زدن معین ؛ معین پرده از حقاقی برداشت

فاش شدن دلیل عینک آفتابی زدن معین امروزه حواشی زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است. در ادامه با حواشی این خبر همراه فیگار باشید.

معین در یکی از مصاحبه هایش از علت همیشه عینک دودی بر چشم داشتنتش پرده برداشت.

فاش شدن دلیل عینک آفتابی زدن معین

  • عینک آفتابی معین
راز عینک زدن معین
راز عینک زدن معین

معین خواننده مطرح لس آنجلسی در یکی از مصاحبه هایش به سوالی که همیشه درباره عینک آفتابی بر چشم داشتنش وجود داشت، پاسخ داد.

معین گفت:

در کودکی بخاطر بیماری که داشته یک عمل بر روس چشم هایش انجام داده است و از آن زمان به بعد چمهاش او به نور حساس شده است و او همیشه باید عینک بر چشم داشته باشد.

معین خواننده موسیقی سنتی و پاپ در ۲۹ دی ۱۳۳۰ در نجف آباد اصفهان متولد شده است.

خانواده وی کاملا مذهبی و از طبقه متوسط جامعه بودند.

معین موسیقی را از برادرش در 5 سالگی آموخت معین از سن 18 سالگی پا به عرصه موسیقی گذاشت و به شاگردی تاج اصفهانی و حسن کسایی درآمد. او در سال های ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۷ در هتل عباسی اصفهان مشغول اجرا شد.

بر اساس گفته ها او در او اولین قطعه موسیقی خود را در سال 1357 به نام کسی را دوست می دارم منتشر کرد.

با انتشار این آهنگ وی آنچنان در بین مردم جا باز کرد که از مرزهای ایران گذشت و توسط خواننده های معروف ایرانی ساکن در خارج از کشور مثل هایده، عارف و ابی خوانده شد.

معین یکی از کسانیست که راهی را که بقیه چند ساله طی نمودند یک شبه گذراند و خواننده شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فاش شدن دلیل عینک آفتابی زدن معین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *