شوهر جدید ابرو گوندش تو زرد از آب در آمد ؛ به ابرو خیانت شد

شوهر جدید ابرو گوندش تو زرد از آب در آمد. گفته می شود برای بار دوم به ابرو گوندش خیانت شده است. در ادامه با جزئیات این خبر همراه فیگار باشید.

ابرو گوندش خواننده مشهور همچنان با تحولات زندگی خصوصی‌اش در تیتر مجلات خبری جا خوش کرده است! گوندش با ادعای خیانت رضا ضراب همسر سابقش از او جدا شد.

شوهر جدید ابرو گوندش تو زرد از آب در آمد

  • خیانت دوباره به ابرو گوندش
شوهر خائن ابرو
شوهر خائن ابرو

اکنون خبر ازدواج ابرو گوندش با راسان خوشناو تاجر جوان عراقی مثل بمب در شبکه های اجتماعی افتاده است. طبق برخی از اخبار گویا گوندش ماجرای خیانت جدیدی را تجربه می‌کند.

طبق خبرها ابرو گوندش با راسان خوشناو تاجر عراقی که ۱۹ سال از او کوچکتر است ازدواج کرده است.

گوندش دخترش را در یکی از بهترین مدارس دبی ثبت نام کرده و پس از این در دبی سکونت خواهند داشت؛ اما گوندش تا به امروز در برابر خبرهای موجود سکوتش را نشکسته است.

در ادامه میتوانید شوهر جدید ابرو گوندش را ببینید:

خیانت دوباره به ابرو گوندش
خیانت دوباره به ابرو گوندش

در چند روز گذشته ادعایی انفجاری از سوی خبرنگاری درباره راسان خوشناو مجلات را پر کرده است. ادعا می‌شود که خوشناو در رابطه نامشروع با بهار جاندان بلاگر اینستاگرامی است و به ابرو خیانت می‌کند.

او در بیانیه خود گفت:

“وقتی ابرو در ترکیه بود، او دو طرف را باهم اداره میکرد. رسان برای بهار در دبی خانه خرید. او را باردار کرد ولی در نهایت او را مجبور به سقط جنین کرد.”

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شوهر جدید ابرو گوندش تو زرد از آب در آمد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *