افشاگری: علت مرگ ملکه الیزابت خودکشی بود؟ [+عکس و فیلم]

علت مرگ ملکه الیزابت در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

الیزابت دوم ملکه انگلیس درگذشت؛ اما سوال اساسی اینجاست که علت مرگ ملکه الیزابت در ۹۶ سالگی چه بود؟ یا سوالی دیگر که ذهن بسیاری از انسان‌ها را روی کره‌ی زمین مشغول خود کرده این است که وقتی مرگ الیزابت دوم اعلام شود چه اتفاقی در بریتانیا می‌افتد؟

افشاگری: علت مرگ ملکه الیزابت خودکشی بود؟ [+عکس و فیلم]

انتشار خبر مرگ الیزابت دوم ملکه انگلیس بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و علت مرگ ملکه الیزابت به یکی از پربحث ترین موضوعات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. با مرگ الیزابت دوم، ملکه بریتانیا طرح «عملیات پل لندن» باید فعال شود. این طرح که زمانی قرار بود مخفی بماند، همه آنچه را که در ده روز پس از مرگ ملکه بریتانیا برنامه‌ریزی شده است گرد هم می‌آورد.

ملکه الیزابت فوت کرد

در پی اعلام خبر مرگ ملکه الیزابت دوم از سوی کاخ باکینگهام انگلیس کاربران اینستاگرام با انتشار پست و استوری واکنش های طنز نشان دادند. الیزابت دوم، ملکه انگلیس در سن ٩۶ سالگی درگذشت. منابع خبری انگلیس کهولت سن را دلیل اصلی مرگ ملکه الیزابت عنوان کردند. اما ایا سن زیاد باعث شده تا ملکه الیزابت فوت کند یا از شدت فشارهایی که این اواخر از جناح مختلف بر او وارد شده بود قصد خودکشی کرد؟

الیزابت مرد

پولیتیکو سال گذشته موفق شده بود اسناد و جزئیاتی از این عملیات را که تا آن زمان مخفی نگه داشته شده بود به دست آورد. الیزابت دوم در طول سلطنت خود بر انگلستان، تماشاگر ۱۷ دوره جام جهانی فوتبال بود و به هجدهمی (جام جهانی ۲۰۲۲) نرسید. وی شاهد برگزاری اولین دوره لیگ قهرمانان اروپا، نخستین مراسم توپ طلا و همچنین تولد دیگو مارادونا اسطوره فوتبال جهان بوده است.

علت فوت ملکه الیزابت

او در چند ماه گذشته با مشکلات جسمانی روبرو بوده است و در اکتبر 2021 در بیمارستان بستری شد و پس از آن با عصا در انظار عمومی ظاهر شد. عکس بیانیه کاخ باکینگهام انگلیس در پی مرگ ملکه الیزابت دوم که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید:

در ساعات اولیه پس از مرگ ملکه، نخست وزیر، دبیر کابینه و همچنین وزرای کلیدی و سیاستمداران نخستین کسانی هستند که از این موضوع مطلع می‌شوند و از آن‌ها خواسته می‌شود تا با احتیاط عمل کنند. برخی واکنش های طنز کاربران به خبر مرگ ملکه الیزابت دوم انگلیس که در اینستاگرام منتشر شده است را بخوانید:

ملکه الیزابت هم رفت پیش ملکه رنجبر

ملکه‌ الیزابت اونجایی مُرد که دید تو کافه‌های ایرانی صبحانه انگلیسی رو با بربری دوروکنجد سرو میکنن

لیز تراس، نخست‌وزیر بریتانیا به دنبال اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت با چارلز سوم، شاه بریتانیا و خانواده سلطنتی ابراز همدردی کرد. او سخنانش را با «خدا شاه را حفظ کند» به پایان برد. تلویزیون «بی بی سی» در بریتانیا دقایقی پس از اعلام خبر درگذشت الیزابت دوم سرود ملی این کشور را پخش کرد.

از آنجایی که او در حال حاضر در اقامتگاه خود در «بالمورال» اسکاتلند است، عملیات «یونیکورن» باید فعال شود و جسد او باید با قطار سلطنتی به پایتخت بریتانیا بازگردانده شود. اگر این موضوع امکان پذیر نباشد عملیات «اووراستادی» فعال می‌شود بنابراین تابوت او با هواپیما منتقل می‌شود. مراسمی در این زمینه نیز تدارک دیده می‌شود تا نخست وزیر و وزیران در مراسم استقبال از تابوت شرکت کنند.

ببینید | مرگ ملکه انگلیس؛ افزایش جمعیت مردم در اطراف کاخ باکینگهام/ شروع مراسم وداع

صدها تن از مردم انگلیس با شنیدن خبر به احتضار افتادن ملکه الیزابت دوم و حتی مرگ او، پشت درهای کاخ باکینگهام در لندن زیر باران تجمع کردند. اکنون که خبر درگذشت او رسما اعلام شده، جمعیت در اطراف کاخ باکینگهام افزایش پیدا کرده است. نکته اینکه ملکه در اسکاتلند درگذشت.


اخبار بیشتر:


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

علت مرگ ملکه انگلیس الیزابت دوم


One thought on “افشاگری: علت مرگ ملکه الیزابت خودکشی بود؟ [+عکس و فیلم]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *