رایان شجریان در کنسرت برادرش همایون ؛ همراه با انوشیروان روحانی [+عکس]

رایان شجریان در کنسرت برادرش همایون حضور یافت. در تور کنسرت همایون شجریان در کانادا، رایان برادر کوچک تر همایون شجریان و انوشیروان روحانی حضور یافتند.

خانواده شجریان یکی از مطرح ترین و هنرمند ترین خانواده های موسیقی در ایران هستند. بعد از مرگ مرحوم محمد رضا شجریان, فرزندانش همچنان سعی می کنند نام و خاطره اش را زنده نگه دارند.

رایان شجریان در کنسرت برادرش همایون

  • رایان و همایون شجریان
کنسرت کانادای همایون شجریان
کنسرت کانادای همایون شجریان

همایون شجریان از مشهور ترین و محبوب ترین خواننده های ایرانی است که صدای خوب را از پدرش محمد رضا به ارث برده است. او چند روزی است که به کشور کانادا برای اجرای کنسرت رفته است.

رایان شجریان آخرین فرزند استاد فقید موسیقی ایران، محمدرضا شجریان است. او برادر ناتنی فرزانه، افسانه، مژگان و همایون شجریان به حساب می‌آید.

شجریان در سال ۱۳۷۰ از همسر اول خود، فرخنده گل‌افشان (مادر ۴ فرزند اول او) جدا شد و یک سال بعد با کتایون خوانساری ازدواج کرد.

حاصل ازدواج مجدد استاد شجریان با خانم خوانساری، تنها یک پسر بود؛ رایان شجریان. رایان در ۱۹ مهر ماه سال ۱۳۷۶ در ونکوور کانادا متولد شد. او تنها دو روز پس از فوت پدر، وارد ۲۴ سالگی شد.

مانند دیگر اعضای خانواده شجریان، رایان هم از هنر استاد بی نصیب نمانده و چند سالی می‌شود که در زمینه موسیقی فعالیت دارد. البته او به غیر از موسیقی به نقاشی نیز علاقه بسیار زیادی دارد و به نظر می‌رسد که مهارت خوبی نیز در این زمینه داشته باشد.

در ادامه میتوانید عکس همایون و رایان شجریان در کنار انوشیروان روحانی را ببینید:

رایان و همایون شجریان
رایان و همایون شجریان

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رایان شجریان در کنسرت برادرش همایون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *