مریم ابراهیم‌وند در حمایت از مهسا امینی کشف حجاب کرد [+عکس]

به تازگی کشف حجاب مریم ابراهیم‌وند در حمایت از مهسا امینی در فضای مجازی کاربران سوشال را درگیر خود کرده. با ما بمانید تا به جنبه های مختلف این موضوع بپردازیم.

مریم ابراهیم وند می‌گوید:

اعتقادی به حجاب ندارم.

در نوشتار کشف حجاب مریم ابراهیم‌وند به دلیل مرگ مهسا امینی همانطور که خواهید دید بسیاری از جزییاتی که باید بدانید مشخص می‌شود. باید بدانید که ماجرای کشف حجاب مریم ابراهیم‌وند به خاطر مرگ مهسا امینی به تازگی همه‌ی مشترکان فضای مجازی را درگیر خود کرده و این نوشتار سعی کرده تا کنجکاوی شما را برطرف کند.

مریم ابراهیم‌وند در حمایت از مهسا امینی کشف حجاب کرد [+عکس]

عکس کشف حجاب مریم ابراهیم وند را ببینید:

اخبار بیشتر:

مریم ابراهیم‌وند متولد ۱۳۷۰ است که از اواخر دولت دوم محمود احمدی‌نژاد فعالیت سینمایی‌اش را آغاز کرد، اما از همان ابتدا به‌گفته خودش بر سر مسائل مالی با برخی مدیران سینمایی وزارت ارشاد و نزدیکان آن‌ها دچار اختلاف شد.

او دو فیلم «پانسیون دختران» و «۲۴ سپتامبر» با موضوع حادثه منا در عربستان را در کارنامه سینمایی خود دارد که البته حاشیه‌ساز هم شده‌اند. «عشق ساندویچی» و «ما همه تنهاییم» نیز از فیلم‌های اوست که از تلویزیون و شبکه نمایش خانگی پخش شده‌اند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره این خبر که ربازدید هم می‌باشد در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

کشف حجاب مریم ابراهیم‌وند به علت مرگ مهسا امینی

لطفا نظر خود را در رابطه با کشف حجاب مریم ابراهیم‌وند به علت فوت مهسا امینی در بخش دیدگاه ها برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *