اظهارات جدید دایی مهسا امینی ؛‌ او کاملا سالم بود و هیچ بیماری قبلی نداشت!

اظهارات جدید دایی مهسا امینی باعث ایجاد حواشی زیادی حول خبر مرگ مهسا امینی شده است. در ادامه با جزئیات اظهارات دایی مهسا امینی همراه فیگار باشید.

دایی مهسا امینی در جدید ترین اظهارات خود گفته که مهسا امینی هیچگونه بیماری قلبی مادرزادی نداشته و همه این حرف ها دروغ است.

اظهارات جدید دایی مهسا امینی

  • حواشی مرگ مهسا امینی
دایی مهسا امینی
دایی مهسا امینی

دایی مهسا امینی می گوید:

ما زمانی رسیدیم بالای سر مهسا یا در واقع جسد مهسا که اینها می‌توانستند آثار هر چیزی را با یک آمپول درست کنند. ما اصلاً نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است.

مگر کار سختی است آثار را از بین بردن! مساله این است که وقتی یک نامحرمی ‌دست می‌برد و یک دختری را از پیش چشم مادر و پدر به زور می‌برد!

چه روایتی از اسلام است؟ البته برادر مهسا آنجا بوده و وقتی خواسته مقاومت کند و اجازه ندهد گاز اشک‌آور زده و پراکنده کرده‌اند.

دایی مهسا امینی می گوید:

اصلاً از ما عذرخواهی نشده است و این جای تاسف است که مسئولان ما آن‌قدر نمی‌توانند تدبیر کنند. اگر بخواهیم به کسی بگوییم حجاب داشته باش این روش را باید به کار ببریم؟

وی گفت:

درباره خانواده ما تحقیق کنید و ببینید خانواده ما در کردستان و سایر شهرهای ایران ترویج اسلام و پاکی کرده و شایسته خانواده ما نیست که بی‌حجاب باشد و بیشتر از مسئولان بلدیم که حجاب را رعایت کنیم.

یک استعلام محلی بگیرید و ببینید که مهسا چطور بوده است، اما متاسفانه روالی که باید طی شود اصلاً [درست] نیست. من به همه گفته‌ام اصلاً نمی‌خواهیم یک کلمه بیشتر از آنچه اتفاق افتاده روایت کنند.

او در پاسخ به این سوال که روز واقعه چه اتفاقی افتاد، گفت:

ما اصلاً خبر نداریم چه اتفاقی افتاده است؛ اما واقعیت این است که داریم صورت مساله را پاک می‌کنیم. یک جماعتی آمده‌اند و به حجاب گیر می‌دهند. اگر [این کار] به صورت مدبرانه‌ای انجام می‌شد مردم اعتراضی نداشتند اما اینکه به جان مردم افتادند اسلامی‌ نیست. اسلام چنین دستوری نداده است.

می‌خواهیم بدانیم چرا باید چنین بی‌تدبرانه این کار را انجام دهند. این [حادثه برای مهسا] اولی نبود و آخرین بار هم نخواهد بود. صداوسیما گفته تلاش برای کسب خبر از مهسا در حال انجام است مگر تلاش می‌خواهد؟ ما انتظار داشتیم یک نفر بیاید فیلم بگیرد و بگویند اشتباه کردیم؛ این کلاه گذاشتن و اغفال کردن اصلاً درست نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *