نقد انیمیشن Drifting Home 2022 ؛ یک سفر صمیمانه از طریق جنبه های مختلف غم

Drifting Home سفری غیرمعمول و در عین حال جذاب را از طریق جنبه‌های مختلف غم و اندوه به تصویر می‌کشد. در ادامه به نقد انیمیشن Drifting Home 2022 می‌پردازیم.

نتفلیکس به تازگی به مشکلات بودجه زیادی برخورده است. به دلیل کاهش قابل توجه مشترکین، این شرکت پخش نه تنها کارکنان کلیدی خود را اخراج کرد، بلکه برخی از پروژه‌های مورد انتظار را نیز کنسل کرد. خوشبختانه، این سیل اخبار نگران‌کننده با تلاش‌های مشترک مداوم با اشخاص ثالث کاهش یافت، که نتیجه آن چند انتشار انیمیشن قابل‌توجه بود، از جمله Drifting Home؛ داستانی تخیلی در دوران بلوغ که در یک مجتمع آپارتمانی شناور روایت می‌شود.

نقد انیمیشن Drifting Home 2022

یک سفر صمیمانه از طریق جنبه های مختلف غم

شما می‌توانید فهرست نقد انیمیشن Drifting Home 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

نقد انیمیشن Drifting Home 2022
نقد انیمیشن Drifting Home 2022

طرفداران مانگا ممکن است متوجه شوند که فرض اصلی “دریفت خانه” یادآور The Drifting Classroom، کمیک ترسناک دلهره آور و تخیلی کازوئو اومزو می‌باشد. در مانگای اومزو، گروهی از دانش‌آموزان کلاسی پس از یک فاجعه غیرقابل توضیح که مدرسه‌شان را به سمت آینده‌ای دیستوپیایی سوق می‌دهد، در زمان سفر می‌کنند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا به نقد انیمه Drifting Home 2022 بپردازیم.

داستان انیمیشن

نقد انیمیشن Drifting Home 2022
نقد انیمیشن Drifting Home 2022

کوسوکه و ناتسومه از دوران کودکی با هم دوست بوده‌اند، اما با گذشت زمان، رابطه بین دو دانش آموز کلاس ششمی تیره به نظر می‌رسد زیرا آنها مدام از یکدیگر دوری می‌کنند. آنها یک روز در تعطیلات تابستانی از یک مجتمع مسکونی بازدید می‌کنند که قرار است تخریب شود. پس از بزرگ شدن در آنجا، این مکان خاطرات زیادی را در خود جای داده است، اما در حین بازی، ناگهان در یک پدیده مرموز گرفتار می‌شوند.

هنگامی که آنها به هوش می‌آیند، یک اقیانوس کامل را در مقابل خود می‌بینند، زیرا مجتمع مسکونی با کوسوکه، ناتسومه و دیگران در آن به یک دریای اسرارآمیز فرو رفته است. آیا آنها می‌توانند به دنیای قبلی خود بازگردند؟ سفر خداحافظی تابستانی هم اکنون آغاز می‌شود…

بررسی داستان

نقد انیمیشن Drifting Home 2022
نقد انیمیشن Drifting Home 2022, تحلیل انیمیشن Drifting Home 2022

موضوع اولیه و اصلی انیمه Drifting Home درباره بقا است، و در این نوشتار بیشتر بررسی انیمیشن Drifting Home 2022 درباره این موضوع خواهد بود. در جایی که کودکان برای کنار آمدن با این مخمصه عجیب تلاش می‌کنند، تمایل آنها برای بازگشت به خانه تنها با نیاز به یافتن غذا و آب تحت الشعاع قرار می‌گیرد. با این حال، آنچه داستان را از لحاظ موضوعی لنگر می‌آورد، روابط بین بازیگران است، به ویژه بین دوستان جدا شده کوسوکه و ناتسومه.

بی میلی آنها به کار با یکدیگر در ناتوانی در پردازش کامل یک رویداد غم انگیز خلاصه می‌شود. هیچ یک از آنها نمی‌توانند درد خود را به درستی بیان کنند و از آنجا که هر دو با مجتمع آپارتمانی تبدیل شده به قایق موقت، که به عنوان یک یادآور دائمی از زندگی قبل از شکاف در دوستی آنها عمل می‌کند، پیوند دارند، تلاش برای اصلاح مشکلات آنها بسیار دشوار می‌شود.

این پیوندهای جمعی می‌باشد که انیمیشن Drifting Home را واقعاً جذاب می‌کند. اگرچه این بچه‌ها دست به یک ماجراجویی بزرگ زده‌اند، اما چیز زیادی در راه شگفتی‌های کودکانه و حوادث ناگوار هیجان‌انگیز وجود ندارد. در عوض، تمرکز بر این است که چگونه ماهیت روابط آنها در هر دو معنای تحت اللفظی و استعاری آشکار می‌شود.

بررسی نارضایتی‌های گذشته ممکن است باعث ایجاد اصطکاک شود، اما ناتوانی در رها کردن و ادامه دادن، خطر بیشتری را به همراه دارد. اساساً، به جای ارائه یک تجربه خارق العاده در یک “جهان” خارجی، Drifting Home سفری غیرمعمول و در عین حال جذاب را در جنبه‌های مختلف غم و اندوه به تصویر می‌کشد. نتیجه نهایی این موضوع یک داستان مبتکرانه است که اتفاقاً در سطوح مختلف قابل ارتباط می‌باشد.

بی‌توجهی به شخصیت‌های فرعی

نقد انیمیشن Drifting Home 2022
نقد انیمیشن Drifting Home 2022, بررسی انیمیشن Drifting Home 2022

بیشتر زمان اجرای Drifting Home به دو شخصیت اصلی آن اختصاص دارد و ما رشد آنها را در طول این انیمیشن تجربه می‌کنیم. متأسفانه، این مورد در مورد بسیاری از شخصیت‌های فرعی صدق نمی‌کند. به عنوان مثال، دو تا از شخصیت‌های فرعی، یوزورو تاچیبانا و تایشی کویوای، اصلاً اختیار زیادی داده نمی‌شود. این هر دو پسر قطعا دوست‌داشتنی هستند و به تلاش بچه‌ها برای بقا کمک می‌کنند، اما آنها پیشینه زیادی برای خودشان ندارند.

هابا رینا (اینوری میناس) چند لحظه کوتاه در صفحه نمایش دارد تا در مورد برخی از انتخاب‌های ضعیف خود فکر کند، اما رشد کلی او به‌عنوان یک فرد به دلیل کمبود وقت روی صفحه نمایش مختل می‌شود. فقدان هیچ رشته داستانی معنی‌داری برای شخصیت‌های فرعی، علی‌رغم اهمیتی که برای رابطه آن‌ها با ناتسومه و کوسوکه قائل می‌شود، جای تامل دارد.

تحلیل ساختاری

نقد انیمیشن Drifting Home 2022
نقد انیمیشن Drifting Home 2022, نقد انیمه Drifting Home 2022

پس از تحلیل انیمیشن Drifting Home 2022 ، این مشکلات مایه شرمساری است با توجه به اینکه اکثر چیزهای دیگر در مورد Drifting Home به خوبی انجام شده‌اند. صداگذاری آن بسیار خوب است، فیلمنامه این انیمیشن منعکس کننده جایگاه شخصیت‌ها در زندگی است، و موسیقی متن به خوبی با اتفاقات روی صفحه نمایش مطابقت دارد. به علاوه، انیمیشن دو بعدی آن به نحوی عالی طراحی شده است. علاوه بر چند اتفاق ناگوار از نظر داستانی، Drifting Home ثابت می‌کند که فیلم خوبی است.

Drifting Home نتفلیکس تجربه‌ای دلخراش را برای گروهی از قهرمانان جوان ارائه می‌کند. در این انیمیشن لحظات کمدی و صمیمانه‌ای وجود دارد که ارزش قدردانی را دارند، طوری که احساس می‌کنید همه آنها به درستی و به موقع استفاده شده‌اند. این محصول یک فیلمنامه خوب و صداپیشگی قوی است. ملودرام‌های زیادی وجود دارد و برخی از شخصیت‌های فرعی توسعه نیافته‌اند. با این حال، Drifting Home به لطف روایتی تخیلی از یک داستان قابل ربط موفق به سرگرم کردن بینندگان خود می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد انیمیشن Drifting Home 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *