برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران [+عکس]

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت شهر تهران از امروز تا ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت با حضور بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی، در محل نمایشگاه بین‌المللی آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی صنعت شهر تهران

  • بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران
نمایشگاه بین المللی صنعت شهر تهران
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

به گزارش فیگار:

یست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت تهران با مشارکت ۳۶۰ شرکت داخلی و ۳۵ شرکت و نمایندگی خارجی در سالن‌های ۴۰, ۳۸b ,۳۸a, ۳۸,۳۵,۳۱ ازامروز ۹ مهر ۱۴۰۱ آغاز به کار می‌کند.

در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی «محمدمهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشت. نمایشگاه بین المللی صنعت یکی از وسیع‌ترین و گسترده‌ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور است که با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر برگزار می‌شود.

در ادامه میتوانید بیست و دومین نمایشگاه صنعت تهران را مشاهده کنید:

نمایشگاه بین المللی صنعت شهر تهران
بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت تهران, بیست و دومین نمایشگاه صنعت تهران

این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت صنایع کشورهای مختلف شرکت کننده است. در این نمایشگاه 426 شرکت داخلی و خارجی از جمله چین، آلمان، ژاپن، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، مالزی، تایوان کره جنوبی، لهستان و مجارستان محصولات خود را عرضه می کنند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *