ماجرای شایعه ی پارتی‌های سحر قریشی در دبی [+عکس و جزییات]

عکسی از سحر قریشی ، در فضای مجازی منتشر شد که به همراه دوستانش در مهمانی است. به شایعه ی خز پارتی سحر قریشی در دبی دقت کنید.

شایعه ی خز پارتی سحر قریشی در دبی

سحر قریشی و تتلو جزو سلبریتی‌هایی هستند که شایعه و حواشی آن‌ها بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها دارد. تتلو مثل سحر قریشی یا شاید بهتر است بگوییم سحر قریشی مثل امیر تتلو دنبال حاشیه و جذب فالوور و بدنبال میلیاردر شدن بواسطه دروغگویی می‌باشد.

سحر قریشی ، بازیگر پر حاشیه‌ی این روزهای فضای مجازی که به تازگی خبر جدا شدنش از امیر تتلو گفته شد، شایعه‌ی خز پارتی سحر قریشی به همراه دوستانش به همراه تصویر منتشر شد که در این نوشتار، به شایعه ی خز پارتی سحر قریشی در دبی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان سحر قریشی و تتلو +[عکس، فیلم و هر آنچه که باید بدانید]

500 حقیقت پنهان از بازیگران و سلبریتی ها (از سحر قریشی، تتلو تا بهاره رهنما)

شایعه ی خز پارتی سحر قریشی در دبی

  • مهمانی گرفتن سحر قریشی
شایعه ی خز پارتی سحر قریشی در دبی
خز پارتی سحر قریشی به همراه دوستانش

سحر قریشی ، که جدیداً فیلمی در ویلای شخصی خود را منتشر کرده، شایعه‌ی مهمانی گرفتن سحر قریشی دامن زده شد و مردم گفتند که این مهمانی را در دبی گرفته است. اما حقیقت امر این بود که این عکس بسیار قدیمی می‌باشد و سحر قریشی در حال حاضر، در کیش می‌باشد.

در ادامه می‌توانید تصویر خز پارتی سحر قریشی به همراه دوستانش را مشاهده کنید:

شایعه ی خز پارتی سحر قریشی در دبی
شایعه ی خز پارتی سحر قریشی در دبی

سحر قریشی ، هنرپیشه‌ی سابق سینمای ایران است که به تازگی، یکی از حاشیه‌سازترین چهره‌های اینستاگرام شده. او در ابتدا شایعه‌ی رابطه‌اش با مهدی طارمی را علنی کرد و در ادامه با امیر تتلو ازدواج کرد و سپس طلاق گرفت.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *