عصبانیت شدید شکیرا از رفتار پیکه ؛ توهین و فحاشی عجیب پیکه به شکیرا! [+عکس]

عصبانیت شکیرا از پیکه ؛ شکیرا خواننده پاپ مشهور که ماجراهایش با همسرش پیکه، خبرساز شده بود، این روزها از رفتار عجیب پیکه ناراحت شده است.

عصبانیت شکیرا از پیکه

شکیرا این روزها از رفتار عجیب پیکه ناراحت شده است.

بیشتر بخوانید:

آهنگ جنجالی شکیرا برای پیکه ؛‌ بهتر که همه چیز تمام شد! [+عکس]

عصبانیت شکیرا از پیکه

  • ویلیام مبارک پدر شکیرا
عصبانیت شکیرا از پیکه
ویلیام مبارک پدر شکیرا, پدر شکیرا پیکه

پدر شکیرا پیکه

به گزارش منابع خبری:

ویلیام مبارک، پدر شکیرا این روزها در بیمارستانی در شهر بارسلونا بستری است و در شرایطی که گفته می‌شد جرارد پیکه، همسر سابق خواننده کلمبیایی به ملاقات او رفته اما به نظر می‌رسد ماجرا به شکل دیگری باشد.

آدریانا دورونسورو، خبرنگار اسپانیایی در گفتگو با برنامه El programa de Ana Rosa مدعی شد که ستاره بارسلونا با پدر شکیرا ملاقاتی نکرده و در مورد سلامتی او هم سوال نپرسیده است. او گفت: شکیرا از اینکه پیکه به دیدن او نرفته و جویای سلامتی او نشده است بسیار ناراحت است.

در ادامه میتوانید عکس پدر شکیرا را مشاهده کنید:

عصبانیت شکیرا از پیکه
ویلیام مبارک پدر شکیرا, پدر شکیرا پیکه

او می‌خواست خیلی واضح بگوید که پیکه برای ملاقات پدرش نرفته است و درباره سلامتی او سوالی نکرده است. این ادعا پس از آن مطرح شد که به نظر می‌رسید این خواننده کلمبیایی پس از جدایی از ستاره فوتبال در آهنگ جدیدی به نام «مونوتونیا» به شدت از او انتقاد کرده است.

این آهنگ مملو از کنایه‌هایی مانند «خودشیفتگی» و «سرد مثل کریسمس» است. این زوج در ژوئن پس از یک رابطه 12 ساله که در آن دو فرزند داشتند از هم جدا شدند. در حال حاضر شکیرا برای داشتن حضانت کامل میلان 9 ساله و ساشا 7 ساله مبارزه می کند.


اخبار بیشتر:

شکیرا و پیکه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *