Squid Game پرفروش ترین سریال تاریخ نتفلیکس

13 اکتبر، با انتشار ویدیویی ویژه، اعلام شده که سریال کره‌ای Squid Game با عبور از فصل اول سریال Bridgerton رسما Squid Game پرفروش ترین سریال تاریخ نتفلیکس شده است.

با اعلام نتفلیکس از زمان انتشار این سریال و تنها در بازه زمانی 17 روز، 111 میلیون کاربر این سرویس استریم به تماشای این سریال نشسته اند و برای اولین بار است که شمار بینندگان یک سریال نتفلیکس در چهار هفته ابتدایی از انتشارش از 100 میلیون کاربر عبور میکند.

این آمار براساس ملاک جدید نتفلیکس تنظیم شده است؛ یعنی مشاهده حداقل دو دقیقه از هر سریال توسط کاربر کافی است تا آن کاربر بیننده سریال تلقی شود.

Squid Game پرفروش ترین سریال تاریخ نتفلیکس

با اعلام نتفلیکس، سریال Squid Game در چهار هفته ابتدایی از انتشارش، توسط 142 میلیون کاربر این سرویس استریم مشاهده شده است! (هرکسی که حداقل دو دقیقه از این سریال را مشاهده کرده باشد، به عنوان ببینده آن محاسبه میشود.)

نتفلیکس برای ساخت این سریال 21.4 میلیون دلار هزینه کرده و در عین حال برآورد میشود که این سریال در حدود 891 میلیون دلار برای نتفلیکس درآمدزایی داشته است.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار Squid Game پرفروش ترین سریال تاریخ نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *