جدایی کیمیا علیزاده از همسرش ؛ خیانت؟ [+آخرین عکس کیمیا در آلمان]

جدایی کیمیا علیزاده از همسرش علنی شد. وی تمام عکس های همسر خود را از صفحه اینستاگرام حذف و مهر تاییدی به خبر طلاق خود زد.

کیمیا علیزاده، تاریخ ساز تکواندوی ایران با اظهار پشیمانی از ازدواج خود، عکس های همسر خود را از صفحه مجازی خود حذف و ایشان را آنفالو کرد. در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

کیمیا علیزاده یکی از معروف‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران است. او به واسطه مدالی که در بازی‌های المپیک به دست آورد تبدیل شد به اولین زن تاریخ ورزش ایران که توانسته در المپیک کسب مدال کند.

کیمیا علیزاده که به همراه شوهرش امید معدنچی (والیبالیست) مهاجرت کرده بود ، تمام عکس های شوهرش را در صفحه اینستاگرامش حذف و او را آنفالو کرده است. کیمیا علیزاده تکواندوکار اسبق کشور، با انتشار عکسی عجیب از خودش در صفحه شخصی اش نسبت به ازدواجش ابراز پشیمانی کرده است.

جدایی کیمیا علیزاده از همسرش

خبر ازدواج ناگهانی کیمیا علیزاده با حامد معدنچی ملی پوش والیبالیست کشور در سال 97 همانقدر عجیب بود که حالا داستان جدایی او به همان اندازه عجیب شده است.  بسیاری از رسانه‌ها نقش همسر او را در مهاجرتش پررنگ توصیف کردند. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که حالا کیمیا به تازگی دو اقدام بحث‌برانگیز در اینستاگرام داشته که برایش شایعات مختلفی به همراه داشته است؛ اولین آن‌ها مربوط به انتشار پستی با لباس عروسی است که با متنی عجیب به ماجرای طلاق احتمالی‌اش دامن زده است.

در همین راستا ظاهرا خبر جدایی او از همسرش جدی شده است چرا که اخیرا علیزاده تصویری از خودش در لباس عروسی با متنی دردناک منتشر کرده که با واکنش های زیادی از سمت مخاطبینش روبه رو شده است.

او در این متن نوشته:

یه روز آدمی اومد تو زندگیم که فکر نمیکردم بهتر از اون وجود داشته باشه اما با رفتنش ثابت کرد وجود داره
اونم نه یکی،نه دوتا، بلکه به تعداد موهای سرم، آدم بهتر از اون وجود داره!

فهمیدم واسه یه چیزایی گریه کردم که حتی ارزش اخم کردن هم نداشت!!

این طلاق احتمالی در یکی دو سایت ایرانی هم در چند روز گذشته بازتاب داشته است. مورد جدیدتر، ولی مربوط به پاک کردن تصاویر همسر سابق در اینستاگرام است. اقدامی که مباحث تازه‌ای به همراه داشته است. با وجود چنین موضوعاتی هنوز به طور رسمی خبری از کیمیا درباره شایعات رخ داده مطرح نشده است.

جدایی کیمیا علیزاده از همسرش تایید شد ؛ کیمیا چرا طلاق گرفت؟

کیمیا علیزاده زنوزی در نوزدهم تیرماه 1377 در شهر کرج به دنیا آمد. خانواده ی کیمیا اصالتا آذری هستند، پدرش اهل شهر زنوز واقع در بخش مرکزی شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی است و یک کارگاه ساخت رومیزی دارد، مادرش نیز اهل استان اردبیل است.

طلاق کیمیا علیزاده

کیمیا فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچک تر از خودش دارد. کیمیا علیزاده در آخرین روزهای مرداد 97 در سن 20 سالگی با حامد معدنچی از ورزشکاران والیبالیست ازدواج کرد و این دو ورزشکار به جرگه متاهلان پیوستند.

جدایی کیمیا علیزاده از همسرش ؛ خیانت؟ [+آخرین عکس کیمیا در آلمان]

همسر سابقش ولی هنوز تصاویر او را از پیجش برنداشته است. در ادامه تماشا کنید:

همسر سابقش ولی هنوز تصاویر او را از پیجش برنداشته است. در ادامه تماشا کنید: کیمیا علیزاده طلاق گرفت ؛ همسرش به او خیانت کرد؟ علت جدایی چه بود؟ از فعالیت های اخیر کیمیا در فضای مجازی می توان حدس زد که او کماکان قصد دارد در آلمان بماند. با توجه به نقد های شدیدی که از عملکرد کیمیا در ورزش شده بود و همچنین حواشی های مجازی او عده ای از کارشناسان باور داشتند شاید او از مهاجرت پشیمان شده باشد. اما کیمیا در آخرین فعالیتی که در فضای مجازی داشته این شایعه را تکذیب و پیغام جدیدی به منتقدانش داده است.

از فعالیت های اخیر کیمیا در فضای مجازی می توان حدس زد که او کماکان قصد دارد در آلمان بماند. با توجه به نقد های شدیدی که از عملکرد کیمیا در ورزش شده بود و همچنین حواشی های مجازی او عده ای از کارشناسان باور داشتند شاید او از مهاجرت پشیمان شده باشد. اما کیمیا در آخرین فعالیتی که در فضای مجازی داشته این شایعه را تکذیب و پیغام جدیدی به منتقدانش داده است.

بیشتر بخوانید:

هم‌آغوشی ریحانه پارسا روی تخت [عکس +18]
آبتنی ریحانه پارسا بهمراه دوست پسرش [عکس و فیلم +18]
جنجال ریحانه پارسا در آغوش دوست‌پسرش در آسانسور [+عکس]
ورزش کردن ریحانه پارسا با همه متفاوت است [فیلم و عکس +18]

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جدایی کیمیا علیزاده از همسرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “جدایی کیمیا علیزاده از همسرش ؛ خیانت؟ [+آخرین عکس کیمیا در آلمان]

  1. این دیدگاه‌های تفرقه‌افکنتونو کی قراره جمع کنین؟! آذری نه، ترکککک!
    یا هم اگه خیلی دوست دارین این کلمه باشه، ترک آذری یا آذربایجانی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *