اولین تریلر از فیلم جوکر ۲ ؛ لیدی گاگا با انتشار پستی حضور خود در این فیلم را تایید کرد

اولین تریلر از فیلم جوکر ۲ منتشر شد. در این تریلر تصاویری از لیدی گاگا نیز پخش شده است. همراه ما با اولین تریلر از فیلم جوکر ۲ باشید.

کمپانی برادران وارنر به تازگی تاریخ اکران فیلم Joker 2 با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا را اعلام کرده است. به دنبال این خبر نخستین تریلر از فیلم جوکر ۲ نیز پخش شد.

اولین تریلر از فیلم جوکر ۲

نخستین تریلر از فیلم جوکر ۲

تیزر فیلم جوکر ۲
تیزر فیلم جوکر ۲

در جدیدترین خبر،‌ کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie A Deux) را برای سال ۲۰۲۴ میلادی اعلام کرده است.

همانند فیلم قبلی، تاد فیلیپس (Todd Phillips) فیلم‌نامه فیلم را قلم زده و خودش سکان کارگردانی فیلم را برعهده دارد. واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) نیز بار دیگر قرار است نقش آرتور فلک را به تصویر بکشد.


بیشتر بخوانید:


فیلم جوکر به پرفروش‌ترین فیلم با رده سنی R تبدیل شد و توانست در ۱۱ بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شود. از همین رو، تصمیم این کمپانی برای ساخت دنباله‌ای برای این فیلم کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie A Deux) در ابتدا قرار بود یک فیلم سینمایی مستقل و یگانه باشد اما موفقیت فیلم در گیشه و همچنین مراسم اسکار، کمپانی برادران وارنر را وادار کرد تا به ساخت دنباله‌ای برای فیلم با بازی واکین فینیکس و به کارگردانی تاد فیلیپس چراغ سبز نشان بدهد.

در حال حاضر داستان فیلم جوکر جنون مشترک مشخص نیست ولی عنوان این اثر به یک پریشانی روانی اشاره دارد که به طور همزمان دو نفر یا بیشتر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این احتمال وجود دارد که این عنوان به رابطه جوکر و هارلی کوئین اشاره داشته باشد.

فیلم جوکر داستان تنش‌ها و کشمکش‌هایی را بازگو می‌کند که در نهایت فوران می‌کنند. به جز تصویری که از فیلم‌نامه فیلم منتشر شده است، اطلاعات و جزییات در مورد داستان و اتفاقات فیلم جوکر ۲ بسیار اندک هستند.

اولین تریلر فیلم joker 2

لیدی گاگا به تازگی با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود خبر از حضور خود در فیلم جوکر ۲ داد.

تریلر فیلم joker 2

این اثر گفته میشود که یک فیلم موزیکال خواهد بود و بر اساس گزارشات منتشرشده به گفته‌ی یکی از عوامل داخلی، عمومیت داستان در آسایشگاه روانی آرکهام (Arkham Asylum) جریان دارد.

فیلمبرداری این فیلم در دسامبر (آذر/دی ١۴٠١) آغاز خواهد شد.

فیلم Joker 2 در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اولین تریلر از فیلم جوکر ۲ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *