بررسی کارت گرافیک ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti — گرگ در لباس گوسفند[عکس]

گرگ در لباس گوسفند

گرگ در لباس گوسفند

کارت گرافیک‌های جدید این کمپانی قرار است در دو سری ROG Strix و TUF Gaming عرضه شوند.

ROG Strix و TUF Gaming

ممکن است از شنیدن اینکه NVIDIA سخت مشغول آماده‌سازی برای عرضه یک کارت گرافیک کاملاً جدید درست بعد از کریسمس هست، متعجب شوید.

ایسوس در همین راستا ادعا کرده که کارت ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti عملکرد نسل جدید را در ابعاد کوچکتر از برادر بزرگ‌تر خود در دسترس قرار می‌دهد و این GPU با ضخامت 3.15 اسلات و طول 336 میلی متر عرضه شود. ایسوس با این طراحی سطح قابل توجه‌ای را برای استفاده هیت سینک در نظر گرفته است.

ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti قرار است با پشتیبانی از 3 فن جدید 11 تیغه‌ای ASUS Axial-tech عرضه شود و شرکت سازنده ادعا کرده که این فن‌ها می‌توانند 31 درصد حجم هوای بیشتر و 56.3 درصد فشار استاتیک بیشتر نسبت به ROG Strix GeForce RTX 3080 vh با مصرف انرژی و نویز کمتر ارائه دهند.

بک پلیت یا صفحه پشتی کارت نیز عبور جریان هوا را تضمین می‌کند و تکنولوژی 0dB نیز عملکرد بی صدای کارت را در شرایط معمولی تضمین می‌کند. ایسوس در ادامه اظهار کرده که تمام قابلیت‌های سری ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti در TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti نیز در دسترس قرار گرفته و تست‌های صورت گرفته در خصوص پایداری عملکرد کارت در دراز مدت نیز توسط ایسوس کارکرد صحیح این کارت گرافیک را برای سال‌ها تضمین کرده است.

ایسوس همچنین با رونمایی از RTX 4070 Ti این کارت را با زیربرند TUF Gaming در دسترس قرار می‌دهد و GeForce RTX 4070 Ti از این سری قرار است با همان مشخصات سری Strix اما با طراحی ضخیم‌تر هیت سینک عرضه شود.

این کارت با ضخامت 3.25 ارائه خواهد شد و از همان سیستم فن‌های مدل ROG Strix بهره خواهد برد. با این حال این کارت از لحاظ طول کوتاه‌تر است و با اندازه 305 میلی متری برای استفاده در کیس‌های بیشتری سازگار است.

nvidia 4070 ti


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *