شیائومی می بند 7 پرو ؛ می بند ۷ پرو با GPS داخلی و قیمت ۶۰ دلار معرفی شد

شیائومی می بند 7 پرو معرفی شد. می بند ۷ پرو با GPS داخلی و قیمت ۶۰ دلار معرفی شد. در ادامه مطلب می بند 7 پرو شیائومی همراه فیگار باشید.

شیائومی امروز علاوه بر رونمایی از سه مدل گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 12S از چند محصول دیگر شامل می بند 7 پرو پرده برداشت. این دستگاه چیزی بین دستبند و ساعت هوشمند و نمایشگر 1.64 اینچی و GPS داخلی دارد.

شیائومی می بند 7 پرو

می بند ۷ پرو با GPS داخلی و قیمت ۶۰ دلار معرفی شد

می بند ۷ پرو, می بند 7 پرو شیائومی
می بند ۷ پرو, می بند 7 پرو شیائومی

می‌بند 7 به یک نمایشگر بزرگ ۱.۶۴ اینچی مجهز شده که عرض بزرگ‌تری درمقایسه با نسخه اصلی می‌بند ۷ دارد. همچنین نمایشگر آن نسبت به صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی ردمی اسمارت بند ۷ پرو بزرگ‌تر است. تراکم پیکسلی این نمایشگر ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ است که در نتیجه کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. این نمایشگر از رزولوشن ۲۸۰ در ۴۵۶ پیکسل بهره می‌برد که برای مقایسه باید بگوییم نمایشگر می بند ۷ از رزولوشن ۱۹۲ در ۴۹۰ پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های می بند 7 پرو می‌توانیم به GPS داخلی اشاره کنیم. این دستگاه در واقع علاوه بر GPS از GLONASS, Galileo, Beidou و QZSS هم پشتیبانی می‌کند. دستبند شیائومی مجهز به سنسور نور محیطی است که اجازه می‌دهد نمایشگر روشنایی خود را به‌طور خودکار تنظیم کند. می بند 7 پرو همچنین از حالت همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و بیش از 180 واچ فیس جدید دارد.

بیشتر بخوانید:

شیائومی می بند 7 پرو

می بند ۷ پرو, می بند 7 پرو شیائومی
می بند ۷ پرو, می بند 7 پرو شیائومی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مچ‌بند، بهره‌گیری آن از GPS داخلی است که بسیاری از مچ‌بند‌های هوشمند-مانند می بند ۷-چنین مشخصه‌ای را ارائه نمی‌کنند. بر روی بدنه یک سنسور برای تشخیص نور محیط هم تعبیه شده تا نمایشگر با توجه وضعیت محیط اطراف بتواند روشنایی خود را کم و زیاد کند. شیائومی برای این مچ‌بند ۶ بند کلاسیک ارائه می‌دهد که هرکدام از آن‌ها ۷ دلار قیمت دارند و کاربران برای خرید دو بند چرمی هم باید برای هرکدام ۸.۸ دلار بپردازند. شیائومی می بند ۷ پرو می‌تواند در تمام ساعات شبانه‌روز اکسیژن خون و ضربان قلب را مورد بررسی قرار دهد و در زمینه‌ی پایش خواب هم از امکانات زیادی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

شیائومی می بند 7 پرو

می بند ۷ پرو, می بند 7 پرو شیائومی
می بند ۷ پرو, می بند 7 پرو شیائومی

از دیگر ویژگی‌های آن نباید پشتیبانی از ۱۱۷ حالت ورزشی را از قلم بیندازیم. بدنه این مچ‌بند کاملا ضدآب است و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. شیائومی مدعی شده که در صورت استفاده‌ی معمولی، باتری آن ۱۲ روز دوام می‌آورد و در صورت استفاده‌ی سنگین تا ۶ روز نیازی به شارژ شدن نخواهد داشت. در ضمن کل فرایند شارژ هم فقط یک ساعت طول می‌کشد. کاربران چینی برای خرید این گجت باید ۶۰ دلار بپردازند و مدیران شیائومی هنوز در مورد احتمال عرضه یا عدم عرضه‌ی این مچ‌بند در بازارهای جهانی صحبت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شیائومی می بند 7 پرو  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *