هوش مصنوعی شخصیت های ارباب حلقه ها را به انیمه سبک دهه 80 تبدیل می کند ![+فیلم]

هنر هوش مصنوعی شخصیت های ارباب حلقه ها را به انیمه سبک دهه 80 تبدیل می کند . سائورون، هابیت‌ها و گندالف انگار از یک انیمیشن به سبک قدیم خارج شده‌اند.

هوش مصنوعی که به تازگی جنجال‌های زیادی را به پا کرده اینبار به سراغ فیلم محبوب ارباب‌حلقه‌ها رفته و کاراکترهای این فیلم یا سریال را به صورت انیمه به نمایش گذاشته است.

جی آر آر تالکین که  شهرت او بابت نوشتن آثار فانتزی حماسی هابیت و ارباب حلقه‌ها است می گوید: یکی از اقتباس های قبلی از این مجموعه، ساخت یک فیلم انیمیشن بود که در سال 1978 اکران شد این انیمیشن مراحل سفر فرودو را دنبال می‌کرد. در ادامه فیلم تبدیل شخصیت های ارباب حلقه به انیمیشن دهه 80 را ببینید.

ساخت انیمیشن ارباب حلقه‌ها یکی از معدود تلاش‌ها برای متحرک کردن دنیای تالکین بود.

هوش مصنوعی شخصیت های ارباب حلقه ها را به انیمه سبک دهه 80 تبدیل می کند !

تبدیل شدن شخصیت های ارباب حلقه ها به انیمه سبک دهه 80 توسط هوش مصنوعی

در ادامه  با جزییات فیلم تبدیل‌ شدن شخصیت‌ های ارباب حلقه‌ ها به انیمیشن قدیمی توسط AI Generated Art همراه بمانید.

هوش مصنوعی شخصیت های ارباب حلقه ها را به انیمه سبک دهه 80 تبدیل می کند
هوش مصنوعی شخصیت های ارباب حلقه ها را به انیمه سبک دهه 80 تبدیل می کند

آیا اقتباس برای انیمیشن ارباب حلقه‌ها می‌تواند خوب باشد؟

ارباب حلقه‌ها با سطح بالایی که از جادو  و سبک فانتزی‌ای که دارد، انیمیشن می‌تواند رسانه‌ای عالی‌ برای نشان دادن دنیای تالکین بدون درنظرگرفتن بودجه سخت باشد.

همچنین سه گانه ارباب حلقه‌ها پیتر جکسون با ترفندهای هوشمندانه دوربین و استفاده محدود از CGI باعث شد هابیت ها کوچک به نظر برسند. استفاده خلاقانه از دوربین‌ها و پرسپکتیو به اندازه مناسب کوتوله‌ها و هابیت‌ها کمک کرد، اما فیلمبرداری را برای بازیگران سخت و حتی برای سایرعوامل چالش برانگیزتر می‌کند.

ساخت این انیمیشن می‌تواند به راحتی از تمام این مشکلات جلوگیری کند. بازیگران فقط باید صداپیشگی شخصیت‌هایشان را بیان کنند. همچنین نیازی به نگرانی در مورد اجتناب از پرش‌های زمانی که ممکن است نیاز به تغییر قالب یا استراتژی‌های دیگر داشته باشند، نخواهند‌بود. درعوض، می‌توانند از خط زمانی اصلی ارباب حلقه‌ها، پیروی کنند.

از دیگر اسودگی برای ساخت انیمیشن ارباب حلقه‌ها گریم است.

نیاز نیست بازیگران برای مدت طولانی در اتاق گریم نگه داشته شوند، همچنین تضمین می‌کند که عناصر فانتزی داستان را می‌توان صادقانه و با کمی تغییر روی بخش جلوه‌های ویژه به تصویر کشید.

فیلم تبدیل شخصیت های ارباب حلقه به انیمیشن توسط هوش مصنوعی

در این ویدیو فرودو، گندالف، گولوم، سائورون، لگولاس، گیملی، سارومان، ویچ کینگ، الروند، آراگورن و سم نشان داده می‌شوند که انگار از یک انیمه دهه 80 خارج شده‌اند. سائورون با ابهت به نظر می رسد، در حالی که سم و فرودو مانند هابیت‌های ساده و معصومی که در شروع ارباب حلقه‌ها بودند ظاهر می‌شوند.

در حال حاضر ارباب حلقه‌ ها توسط هوش مصنوعی تبدیل به انیمیشن شده است، این ایده دارای شایستگی است.

فیلم آینده The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim کاملاً انیمیشنی خواهد بود و نبرد روهان علیه دانلندینگ‌ها را دنبال خواهد کرد. تولید انیمیشن از ارباب حلقه‌ها به زودی اثبات خواهد کرد که آیا دیدگاه AI Generated Art از ارباب حلقه ها می تواند با واقعیت دنیای تالکین مطابقت داشته باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *