سامانه پیگیری کارت‌های سوخت جا مانده در پمپ بنزین اعلام شد! [+آدرس سایت]

سامانه کارت سوخت جامانده ؛ از هفته پیش رو اجرایی شدن جستجوی مستقیم مردم برای کارت های جامانده سوخت از بستر اینترنت قابل پیگیری است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آغاز به‌کار سامانه پیاده‌سازی و بهره‌برداری از سامانه برخط اعلام خرابی کارتخوان‌ها و اعلام کارت‌های سوخت شخصی جامانده در جایگاه‌های عرضه سوخت خبر داد.

سامانه کارت سوخت جامانده

  • پیگیری کارت سوخت گم شده

محمد صادقی افزود:

در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تقاضای صدور کارت سوخت نو شماره و المثنی ثبت شده که بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کارت سوخت تولید شده و در اختیار مردم قرار گرفته است. از این هفته جستجوی مستقیم مردم برای کارت‌های جامانده از بستر اینترنت در سایت(scs.niopdc.ir )قابل پیگیری است.

پیگیری کارت سوخت جا مانده

به گفته او، نرم‌افزاری طراحی کردیم تا مشخصات کارت سوخت‌هایی که در سامانه جا می‌ماند، در این سامانه ثبت شود که در همه جایگاه‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد. مدیر سامانه هوشمند سوخت با اشاره به نحوه عملکرد این سامانه هم اظهار کرد:

همه کارت‌های سوختی که در جایگاه‌ها جا می‌ماند در این سامانه توسط جایگاه‌دار ثبت می‌شود. مردم پس از ورود به این سایت از طریق اینترنت، کافی است که مشخصات خودرو یا دیگر اطلاعات کارت سوخت خود را وارد کنند و می‌توانند متوجه شوند که کارت سوخت آنها در کدام جایگاه مانده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *