معرفی بازی Ember Sword

بازی‌های انلاین و گروهی همیشه از جمله جذاب‌ترین بازی‌هایی بودند که اشخاص در هر رده سنی به آن علاقه دارند. با ما و معرفی بازی Ember Sword بمانید.

این سبک از بازی ها از چند جهت قابل اهمیت است، اول اینکه این بازی ها می‌تواند هم مهارت‌های گروهی و فردی را افزایش دهد و دوم اینکه می‌تواند روحیه کار تیمی را در اشخاص زیاد کند. اما نکته بسیار مهمی که در مورد انتخاب این بازی ها وجود دارد این است که برای بازی‌های تیمی باید چه سبک از بازی را انتخاب کنیم؟

قطعا با بروز تکنولوژی و سبک‌های نوین از بازی، ایده‌ ها و خلاقیت‌های بیشتری به ذهن طراحان بازی‌های آنلاین خطور کرد، اما اینکه کدام یک از این بازی ها رشد بهتری دارد، موضوعی است که به عوامل بسیاری بستگی دارد.

یکی از عواملی که باعث می‌شود اشخاص به بازی‌های گروهی و آنلاین روی بیاورند کسب درآمد است. شاید در ذهنتان سوال ایجاد  شود که چگونه می‌توان از طریق بازی به کسب درآمد رسید. پس اگر شما هم تاکنون با ارتباط دینیا دیجیتال و بازی‌های آنلاین آشنا نشده‌اید، تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید که روش نوینی برای کسب درآمد به دست بیاورید.

معرفی بازی Ember Sword
معرفی بازی Ember Sword

معرفی بازی Ember sword

بازی Ember sword یکی از جمله هیجانی‌ترین و شاید جنگی‌ترین بازی‌هایی باشد که در چندسال اخیر در قالب بازی‌های آنلاین گروهی ارائه شد. این بازی بر اساس سبک MMORPG طراحی شده و نیازمند چند بازیکن است که در گروه‌بندی‌های مختلف تقسیم شده و در جریان روند بازی به پیروزی برسند. بسیاری از طراحان و خالقان این بازی، زمان دقیق عرضه این بازی را در اوایل 2022 می‌دانند.

هرچند که این بازی در زمان پیش‌فروش اولیه خود به درآمد 200 میلیون دلاری رسید که درنوع خود آمار خیره کننده‌ایی بود. این بازی به صورت کلی یک محوریت بسیار ساده دارد. شما در ابتدا برای راه‌اندازی این بازی نیازی به سرمایه ندارید، اما می توانید با خریداری توکن مخصوص این بازی، مزیت‌ها و کاراکترهای بیشتری را راه اندازی کنید. حال باید به سراغ توکن مخصوص این بازی برویم…

توکن NFT

همانطور که در قسمت قبل گفتیم، برای راه اندازی بسیاری از مزیت‌ ها و کاراکترهای جدید، نیاز به خریداری توکنNFT دارید، حال باید بدانیم که اصلا این توکن چیست؟ توکن NFT یا غیرقابل معاوضه، یکی از امن‌ترین و قابل اطمینان‌ترین توکن‌های دنیای ارزهای دیجیتال است.

همانطور که از اسم آن پیداست، قابلیت تعویض یا تغییر را نداشته و به همین دلیل از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این میزان امنیت بالا باعث می‌شود که جز شخص سرمایه‌گذار یا خریدار، هیچ شخص دیگری توانایی دسترسی به این توکن را نداشته باشد.

چرا از توکن NFT استفاده کنیم؟

پاسخ به این سوال که اصلا چرا باید از توکن NFT در بازی خود استفاده کنیم بسیار ساده‌ است. همانطور که می‌دانید این توکن کاملا غیرقابل تعویض است و هیچکس توانایی دسترسی به آن را ندارد. از سمتی دیگر، برای راه‌اندازی بسیاری از مراحل، کاراکتر ها، لباس‌های موجود در بازی، سلاح ها و غیره نیاز به توکن‌های NFT است.

خب پس با دستیابی به این توکن‌ ها می‌توان به بسیاری از مراحل و کاراکتر ها و سلاح ها دسترسی پیدا کرد و آنها را در انحصار خود داشت. همچنین می‌توان از دسترسی کاربران یا بازیکنان دیگر به سلاح ها و مراحل و کاراکتر ها جلوگیری کرد.

معرفی بازی Ember Sword
معرفی بازی Ember Sword

چگونه از این توکن در بازی استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از این توکن در روند بازی بسیار ساده است. شما در ابتدا و پس از راه‌اندازی بازی هیچ نیازی به سرمایه ابتدایی ندارید، همچنین می توانید بسیاری از مراحل ابتدایی را بدون استفاده از توکن‌های NFT پشت سر بگذارید.

اما پس از چند مرحله، برای راه‌اندازی برخی از ویژگی‌ ها، کاراکترهای کمکی، اسلحه ها، زره‌ ها و غیره نیازمند توکن‌های NFT هستید.در این شرایط می‌توانید توکن‌های که خودتان خریداری کرده‌اید را بکار ببرید یا از توکن‌هایی که در طول بازی به دست آورده‌اید استفاده کرده و نسخه‌های جدیدی را برای خود راه‌اندازی کنید.

کسب درآمد از بازی و توکن

سبک بسیار متفاوتی که این بازی با بازی‌های دیگر دارد در نتیجه مسابقات آن است. به زبان ساده‌تر، در دیگر بازی‌های گروهی آنلاین، شما باید در هرکدام از مسابقاتی که برگزار می‌شود پیروز شوید و پس از آن توکن موردنظر را به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

اما درمورد این بازی قضیه کاملا متفاوت است. در این بازی شما پس از هر بار جنگ با دیگر بازیکنان، قطع درخاتن، حمله به تیم‌های دیگر یا هر تهاجم و فعالیت دیگری، یک پاداشا دریافت می‌کنید. درواقع در این بازی شما برای دستیابی به توکن نیاز به پیروزی در نبرد ها ندارید، تنها با یک فعالیت ساده می توانید توکن NFT را به صورت پاداش دریافت کنید.

البته لازم به ذکر است که این پاداش می‌تواند به دو صورت به شما داده شود. در روش اول می‌تواند به ضورت زره، لباس، اسلحه یا هر ویژگی دیگری، درون بازیکن شما قرار گیرد. در روش دوم هم می تواند به صورت مستقیم به اکانت شما که درون بازی قرار دارد منتقل شود و درواقع ارزش اکانت شما را بیشتر کند و پس از آن شما را با فروش اکانت یا توکن‌های خود، به درآمد برساند.

معرفی بازی Ember Sword
معرفی بازی Ember Sword

بخش های مختلف بازی

این بازی دارای دو بخش متفاوت و اصلی است که به کاربران خود اجازه می‌دهد که اقدامات اولیه را برای خود انجام دهند، این بازی دارای دو بخش سکونتگاه و شهر است. که هرکدام از آنها تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در بخش سکونتگاه که در ابعاد 1×1 است، اشخاص می‌توانند یک اقامتگاه ساده و کوچک را برای خود ایجاد کرده و اقدامات اولیه خود را شروع کنند.

در بخش شهر اما، میزان محدوده افزایش بیشتری داشته و بسیاری از سلاح ها و تجهیزات در این بخش به دست می‌آید. درواقع بازیکنان در این بخش می‌توانند برج ها یا بناهای اصلی خود را ساخته و سلاح و زره و دیگر تجهیزات خود را خریداری کنند.

سبک های بازی

همانطور که بخش‌های بازی Ember sword بسیار ساده بود، نحوه و سبک این بازی نیز ساده است. این بازی در سه کاراکتر یا سبک قابل انجام است:

King ship

این سبک و مرحله ابتدایی‌ترین شیوه از بازی است که در آن بازیکنان برای ارتقا محدوده خود به جنگ با محدوده دیگران رفته و سعی در افزایش قلمرو خود دارند.

Wilderness

در این سبک هم بازی به همان شیوه قبل برگزار می‌شود. در این بخش هم بازیکنان برای افزایش قلمرو خود می‌جنگند، با این تفاوت که میزان خطر بیشتری در انتظار آنهاست و به قلمرو پادشاه نزدیک‌تر هستند.

Out law

این مرحله سخت‌ترین مرحله از این بازی است. در این مرحله مهارت‌های بازیکنان مورد بررسی قرار می‌گیرد. زیرا بسیاری از غول ها و حیوانات وحشی در این بخش به بازیکنان حمله کرده و با آن می‌جنگند، به همین دلیل بازیکن باید ضمن دفاع از خود، بسیاری از دشمنان خود را هم از بین ببرد.

خرید توکن مورد نظر برای بازی

مطمئن‌ترین راهی که می‌توان به کمک آن ارز دیجیتال یا توکن موردنظر را خریداری کرد مراجعه به یک صرافی معتبر است. شما می‌توانید با مراجعه به یک صرافی، توکن خود را خریداری کرده و به کیف پول یا اکانت خود منتقل کنید. همچنین اگر تجربه‌ایی در زمینه خرید ارز دیجیتال ندارید، می‌توانید اینجا کلیک کنید و با ساده‌ترین راه، خرید خود را انجام دهید و از بازی‌های خود لذت ببرید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *