ضعیف ترین سریال های مارول (Marvel) از نگاه سایت فیگار

مارول در بین آثار خوبی که منتشر کرده است، سریال‌های بدی هم دارد. همراه ما باشید تا به بدترین سریال های مارول (Marvel) بپردازیم.

مارول در طول فعالیت خود آثار بسیار فوق العاده‌ای را تولید کرده و انتظارات طرفداران را روز به روز بیشتر می‌کند. این آثار دنیای مارول را به شدت گستره‌تر می‌کنند و ثابت کرده‌اند که این کمپانی شخصیت‌های (شرورترین شخصیت‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول) بسیار خوبی دارد که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

مارول در طول سال‌های اخیر سریال‌های بسیار خوب مانند لوکی و واندا ویژن تولید کرده و نشان داد که همچنان بعد از فاز سوم توانایی آن را دارد تا آثار متنوع و جذابی بسازد. مارول سعی دارد تا سریال‌ها و فیلم‌های خوبی بسازد، اما همیشه اینطور نیست. این کمپانی در کارنامه خود آثاری را دارد که بسیار بد هستند و در بین طرفداران محبوبیت لازم را به دست نیاوردند که جزو ضعیف ترین سریال های مارول به شما می‌روند.

مارول (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول) از سال 1974 با تیم خود آثار بسیار زیادی منتشر کرد و منطقی است که در بین آن‌ها آثار بدی هم داشته باشند. این آثار جزو بدترین‌ها در کارنامه مارول هستند که در بین طرفداران محبوبیتی به دست نیاوردند. در این مقاله قصد داریم تا بدترین سریال های مارول (Marvel) را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

ضعیف ترین سریال های مارول (Marvel)

  • ضعیف ترین آثار مارول

شما می‌توانید فهرست بدترین سریال های مارول (Marvel) را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های مارول (Marvel)

کمپانی مارول با الهام گرفتن از کمیک‌هایش فیلم‌ها و سریال‌های زیادی تولید کرده است که در بین آن‌ها آثار بسیار خوبی وجود دارد، اما بعضی از آن‌ها به دلایل مختلف نتوانستند موفق شوند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بدترین سریال های مارول (Marvel) بپردازیم.

مدافعان (The Defenders)

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های دنیای سینمایی مارول

سریال مدافعان نقطه اوج تمام برنامه‌های تلویزیونی نتفلیکس مارول (ترتیب دیدن سریال های مارول نتفلیکس) است که دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و مشت آهنین را به تصویر می‌کشد که برای محافظت از نیویورک در برابر الکساندرا رید و گروه دست یک تیم را تشکیل می‌دهند و با آن‌ها مبارزه می‌کنند. سریال مدافعان یکی از بدترین سریال های دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

با وجود اینکه مدافعان از چندین شخصیت محبوب (محبوب ترین انیمه های مشابه شیطان کش) مارول تشکیل شده و دنباله‌روی سریال‌هایی موفقی مانند بی باک است، اما تنها ۷۸ درصد امتیاز منتقدان را به خود اختصاص داد و آن را به یکی از ۱۰ سریال برتر مارول بدل می‌کند. اگرچه این نمایش به طور گسترده مورد پسند نبود، اما با داشتن ویژگی‌های بسیار، نتوانست انتظارات خاصی را برآورده کند یا از نظر برخی منتقدان به کیفیت نمایش‌های قبلی برسد.

هالک مونث (She Hulk)

 

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های مارول (Marvel)

شی هالک یکی از جدیدترین سریال‌های دنیای سینمایی مارول می‌باشد که از شبکه دیزنی پلاس منتشر شد. این سریال در مورد دختر عموی بروس بنر که یک وکیل دادگستری است، پس از تبدیل شدن به شی هالک روایت می‌شود.

این سریال در ابتدا بسیار خوب و جالب به نظر می‌رسید، اما رفته رفته بسیار بدتر شد و با داستان پردازی بسیار خسته کننده و جلوه‌های ویژه بسیار ضعیف به یکی از بدترین سریال‌ها و آثار مارول تبدیل شد.

هالک شگفت انگیز (The Incredible Hulk)

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های MCU

هالک شگفت‌انگیز (قوی ترین نسخه های شی هالک) که در سال 1977 تولید شد، دکتر دیوید بنر بیل بیکسبی را به تصویر کشید، فردی فراری که می‌توانست در هنگام استرس عاطفی به هالک تبدیل شود. در این نمایش، هالک توسط لو فریگنو به دلیل محدودیت‌های تکنولوژی به تصویر کشیده شد.

اگرچه برخی از منتقدان این نمایش را سرگرم کننده و یکی از عناصر اصلی تاریخ مارول (بهترین کمیک های مارول تاریخ) می‌دانند، اما این سریال در مجموع 57 درصد امتیاز منتقد را به خود اختصاص داده است و این نمایش را به یکی از بدترین سریال های MCU تبدیل می‌کند. بسیاری از منتقدان این سریال را با دیدی منفی می‌بینند که احتمالاً به دلیل قدیمی بودن نوشته، طراحی لباس و جلوه‌های بصری بسیار ضعیف است.

خانم مارول (Ms Marvel)

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های مارول (Marvel)

سریال خانم مارول به تازگی توسط مارول استودیو از شبکه دیزنی پلاس منتشر شد. این سریال رویکرد جدید زانر ابرقهرمانی را به تصویر می‌کشد. کامالا کان دختری است که به شدت به موضوعات ابرقهرمانی و مخصوصاً کاپیتان مارول علاقه شدیدی دارد.

رویا پردازی او در مورد قهرمان شدن بسیار جالب طراحی شد، اما داستان سریال بسیار نا منظم و گیج کننده پیش می‌رود. سریال خانم مارول از لحاظ داستانی محتوای جدید و جالبی را ارائه می‌دهد، اما می‌توانست بسیار بهتر از این باشد که یک سری بچه دبیرستانی بتوانند نیروهای ویژه سازمان خسارت را شکست دهند.

بلید (Blade)

بدترین سریال های مارول (Marvel)
سریال های بد دنیای سینمایی مارول

سریال بلید (بهترین کمیک های بلید) اسپین آف سه گانه بلید بود که در ادامه وقایع فیلم بلید: سه گانگی دنبال می‌شد. این سریال استیکی فینگاز را در نقش بلید به تصویر کشید و وسلی اسنایپس نقش خود را به عنوان شخصیت اصلی بازی نکرد. این مورد یکی از دلایلی بود که باعث شد این اثر به یکی از سریال های بد دنیای سینمایی مارول تبدیل شود.

اگرچه این نمایش دارای فرنچایز کلاسیک بلید (نقد فیلم بلید رانر ریدلی اسکات (Blade Runner)) برای ساخت بود، اما این سریال مانند فیلم‌های قبلی مورد علاقه منتقدان قرار نگرفت و باعث شد تا نمرات خوبی دریافت نکند. منتقدان ادعا می‌کنند که تاکید بر موسیقی گور و تکنو در نمایش، هر شکلی از توسعه دراماتیک یا تکامل شخصیت را خراب کرده است.

قدرت ها (Powers)

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های دنیای سینمایی Marvel

سریال قدرت‌ها اقتباسی از مجموعه کمیک‌هایی (15 ابرقهرمان شکنجه شده در کمیک ها) به همین نام می‌باشد که توسط مارول تحت عنوان آیکن کمیک منتشر شده است. اگرچه این مجموعه کمیک بسیار مورد توجه قرار گرفت و محبوبیت زیادی داشت، اما این سریال نتوانست موفقیت کمیک را به تصویر بکشد و در نهایت با امتیازات بسیار پایینی رو به رو شد.

فصل اول سریال، اگرچه دارای نقص بود، اما پتانسیل‌هایی را نشان داد. با این حال، این سریال پس از دو فصل به پایان رسید و بسیاری از منتقدان معتقد بودند که این سریال می‌توانست بسیار بزرگ‌تر باشد. از آنجایی که این سریال در سال 2015 منتشر شد، نتوانست با کیفیت تلویزیونی که مارول و دی سی در آن زمان منتشر می‌شدند، مطابقت داشته باشد، و این باعث شد که نمایش در مقایسه با کیفیت پایین‌تری به نظر برسد.

مشت آهنین (Iron Fist)

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های مارول (Marvel)

سریال مشت آهنین مارول با بازی فین جونز در نقش دنی رند، از شبکه نتفلیکس (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های کمیک بوکی نتفلیکس) منتشر شد. این نمایش با تم هنر رزمی به دنبال دنی رند بود که در سعی داشت بین میراث خانواده‌اش و وظیفه‌اش به‌عنوان مشت آهنین یکی را انتخاب کند که منجر به درگیری شدیدی در طول این راه شد.

علیرغم اینکه این سریال به عنوان بخشی از دنیای نتفلیکس (بهترین فیلم های اکشن نتفلیکس) مارول که با استقبال خوبی روبرو شد، دنی رند توانست در پروژه‌هایی مانند مدافعان حضور یابد. فصل اول این سریال به دلایلی نقدهای بسیار منفی را دریافت کرد و در واقع به دلیل موفقیت سریال‌هایی مانند بی باک انتظارات زیادی از آن داشتند.

جهش یافته ایکس (Mutant X)

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های مارول (Marvel)

جهش یافته ایکس (بهترین کمیک های مردان ایکس) یک برنامه تلویزیونی علمی تخیلی می‌باشد که تحت نظر مارول ساخته شده است. با این حال، این سریال تقریباً هیچ ارتباطی با سری کمیک جهش یافته ایکس ندارد. این نمایش تیمی از جهش یافته‌های جدید را دنبال می‌کند که پس از مهندسی ژنتیک در مراکز آزمایشی به آنها قدرت‌هایی داده شد، زیرا آنها به دنبال جهش یافته‌ها و محافظت از آن‌ها هستند.

از این سریال در طی سه سال، سه فصل منتشر شد، اما با این حال توانست امتیاز 35 درصدی تماشاگران را در سایت راتن دریافت کند. این می‌تواند نتیجه آن باشد که نمایش سریال جهش یافته ایکس از خط داستانی کمیک‌های (بهترین کمیک های ولورین) جهش یافته ایکس که نام خود را از آن گرفته است پیروی نمی‌کند.

هلستروم (Helstrom)

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های مارول (Marvel)

هلستروم یک برنامه تلویزیونی بر اساس شخصیت دایمون هلستروم کمیک‌های مارول (بهترین فیلم های کمیک بوکی) بود. دایمون و آنا هلستروم به عنوان فرزندان یک قاتل زنجیره‌ای (بهترین فیلم ها و سریال های قاتل های زنجیره ای تاریخ) قدرتمند به تصویر کشیده می‌شوند که بدترین افراد را شکار می‌کنند.

این نمایش مانند بسیاری از نمایش‌های مارول در آن زمان به دلیل عدم دقت بر کمیک آن مورد انتقاد قرار گرفت و نقدهای ضعیفی از منتقدان دریافت کرد. به دلیل عدم محبوبیت این سریال در بین طرفداران، پس از انتشار تنها یک فصل در سال 2020 لغو شد. اگرچه برخی احساس می‌کنند که این سریال به طور ناعادلانه توسط منتقدان مورد انتقاد قرار گرفته است، این نمایش تنها 27 درصد امتیاز دارد که آن را به یکی از بدترین سریال های دنیای سینمایی Marvel تا به امروز تبدیل کرده است.

مرد عنکبوتی شگفت انگیز (The Amazing Spider Man)

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های مارول (Marvel)

مرد عنکبوتی (بهترین لباس های مرد عنکبوتی) شگفت‌انگیز1977 پس از گزیده شدن پیتر پارکر توسط یک عنکبوت رادیواکتیو، داستان پیتر پارکر را به تصویر کشید. نیکلاس هاموند در این سریال نقش مرد عنکبوتی را به ایفا کرد و او را به اولین بازیگری تبدیل کرد که تا به حال این شخصیت را در لایو اکشن بازی می‌کند، زیرا این نمایش اولین مرد عنکبوتی لایو اکشن بود.

علیرغم محبوبیت مرد عنکبوتی (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست)، این سریال بسیار کوتاه مدت بود و تنها پس از 13 قسمت لغو شد. در حالی که بسیاری از کیفیت تولید سریال و به تصویر کشیدن مرد عنکبوتی و قدرت‌هایش ناامید شده‌اند، این سریال دارای امتیاز 20 درصدی است که در مقایسه با مرد عنکبوتی امروزی، به هیج وجه محبوبیتی به دست نیاورد.

نا انسان ها (The Inhumans)

بدترین سریال های مارول (Marvel)
بدترین سریال های مارول (Marvel)

با توجه به سایت راتن، سریال نا انسان‌ها بدترین برنامه تلویزیونی لایو اکشن (بهترین فیلم های اکشن 2022) تولید شده توسط مارول است که تنها ۱۱ درصد امتیاز را به خود اختصاص داده است. در آن زمان، سریال نا انسان‌ها برنامه ریزی شده بود که با مردان ایکس رقابت کند، اما در نهایت لغو شد.

این سریال مشکلات بسیار زیادی دارد که باعث می‌شود هیچ بیننده‌ای آن را دوست نداشته باشد. این سریال جلوه‌های ویژه بسیار بدی دارد و داستان خسته کننده‌ای را برای مخاطب به نمایش می‌گزارد. این سریال سعی داشت تا برای طرفداران بسیار محبوب شود و با مجموعه مردان ایکس رقابت کند، اما در این راه شکست خورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بدترین سریال های مارول (Marvel) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *