با تولیدی آینه به ثروت تمام نشدنی رسیدم

از آنجا که یکی از اقوامم مغازه آینه فروشی داشت و درامدش خوب بود تصمیم گرفتم وارد حوزه تولید آینه شوم و برای فروش آن از طریق مراکز فروش اینترنتی استفاده کردم، در این مسیر در مدت کمی سرمایه ام چند برابر شد و به ثروت بالایی رسیدم از آنجا که حوزه آینه دارای اقسام مختلفی است با چند نمونه از آن بیشتر آشنا شوید.

آینه دکوراتیو

همان‌گونه که پیشتر اشاره کردیم تابلوهای قاب آینه دکوراتیو سه تیکه در متریال های گوناگون ساخته می‌شود که معمولاً محبوب‌ترین این تابلوها از نوع دکوراتیو طلایی و یا نوع مدرن است. با توجه به سبک زندگی، شما می‌توانید به سفارش هرکدام بپردازید.نوع آلومینیومی باقیمت بالاتری در بین تابلو قاب آینه از نوع مدرن به فروش می‌رسد و یکی از پرفروش‌ترین‌ها به حساب می‌آید. معمولاً با استفاده از لامپ کم‌مصرف ال ای دی می‌توان جلوه بسیار خاصی را برای قاب آینه آلومینیومی در نظر گرفت. عمدتاً آن دسته از افرادی که به دنبال تنوع در انتخاب قاب تابلو هستند، از قاب‌های چوبی نیز به‌خوبی استقبال می‌کنند؛ چراکه حتی می‌توان روی قاب چوبی از هنرهای دستی همچون حکاکی استفاده کرد.

آینه دوزی

اقوام بلوچ در بین تمام ملتها شناخته شده هستند و این امر به دلیل سبک لباس پوشیدن آنها می باشد. شیوه لباس پوشیدن این اقوام در مقایسه با فرهنگهای استانهای پاکستان کاملاً متفاوت می باشد و زنان بلوچ برای دوخت لباس مجلسی و لباس فرمالیته عروس خود تمام هنر خود را به کار می گیرند و با استفاده ازآینه دوزی و نخهای رنگی طرحهای متفاوت و منحصر به فرد را با استفاده از گل دوزی و آیینه دوزی بر روی لباس خود طراحی و پیاده می کنند.یکی از زیباترین طرحهایی که بسیاری از زنان بلوچ به برروی لباس خود به کار می گیرند طرح فاتیک می باشد که در قسمت آستینها و حاشیه های آن زر دوزیهای بسیار تندی انجام شده است و در مقابل آن جیب بزرگی قرار دارد که همانند یک مثلث به دامن دوخته شده است.

آینه دیواری

یکی از اصول مورد تأکید در دکوراسیون داخلی، آینه دیواری چراغ دار موجب ایجاد فضای داخلی ساختمان با مدنظر قرار دادن دو عامل زیبایی ظاهری و کاربری است. انسان از دیرباز شیفته زیبایی بوده و نمی‌توان در هر کاری مبحث زیبایی را مطرح نکرد؛ چون در حقیقت انکار زیبایی در هر امری غیرقابل باور است. منظور از کاربری فضا این است که در کنار زیبایی، از فضای موجود داخلی ساختمان به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *