همه چیز درباره رنگ موی هولوگرافیک (موهای رنگین کمانی)

همه چیز درباره رنگ موی هولوگرافیک (موهای رنگین کمانی) را در ادامه می‌توانید بدانید. با ما همراه بمانید.

رنگ موی هولوگرافیک یا همان رنگین‌کمانی یکی از محبوب‌ترین رنگ موها در سال‌های اخیر است. انتخاب اسم این رنگ مو به این دلیل است که چند رنگ هستند و از رنگ‌های فانتزی مثل صورتی،‌ آبی× سبز، بنفش و… تشکیل شده‌اند. این تکنیک باعث می‌شود صورت افراد بازتر نشان داده شود و چهره‌‌شان بشاش‌تر به نظر برسد. در اینجا هرآنچه لازم است درباره رنگ موی هولوگرافیک بدانید را توضیح داده‌ایم.

رنگ موی هولوگرافیک چیست؟

رنگ‌های موی هولوگرافیک اغلب به عنوان رنگ‌های ماورایی توصیف می‌شوند، تا حدی به این دلیل که تقریباً واقعی به نظر نمی‌رسند. برای ایجاد‌ آن، یک متخصص آموزش رنگ موبه طرز ماهرانه ای رنگ های پاستلی مختلف را در سراسر مو قرار می دهد و تغییر رنگ می‌دهد.

این رنگ‌های براق و چند بعدی باعث می‌شوند نور در جهات مختلف روی مو منعکس شود و اغلب باعث می‌شود تغییر رنگ طوری به نظر برسد که گویی عینک‌های سه بعدی دارید.

در حالی که اکثر رنگ‌های موی هولوگرافیک از رنگ‌های پاستلی روی موهای بلوند تشکیل شده‌اند، راه‌هایی برای ایجاد این ظاهر روی موهای تیره‌تر وجود دارد.

چگونه موهای خود را هولوگرافیکی رنگ کنیم؟

در خانه

برای داشتن رنگ موی هولوگرافیکی لازم است موهای خود را به پایه روشن برسانید تا نتیجه دلخواه را به دست آورید. در عین حال باید رنگ‌هایی که انتخاب کردید را در کنار هم قرار دهید و موهای‌تان را دسته‌ای داخل آن‌ها فرو برده و خارج کنید. به این صورت نتیجه نهایی به شکل رنگین‌کمانی ظاهر می‌شود.

در سالن

برقراری ارتباط با آرایشگرتان با استفاده از عکس‌های نمونه کمک بزرگی برای اطمینان از نتیجه کار است. حتماً از عباراتی مانند «روشن»، «تغییر رنگ»، «مرواریدی» و البته «هولوگرافیک» استفاده کنید تا نوع رنگ‌هایی را که می‌خواهید بیان کنید. به علاوه، روال نگهداری را با آرایشگر خود در میان بگذارید تا بدانید چطور باید از آن مراقبت کنید. از آنجایی که بیشتر رنگ‌هایی که در رنگ موی هولوگرافیک استفاده می‌شوند، نیمه دائمی هستند، احتمالاً بیشتر اوقات زود به زود مجبور به ترمیم می‌شوید.

روش نگهداری

رنگ موی هولوگرافیک نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. اگر می‌خواهید این روند را امتحان کنید، آنچه را که می‌خواهید انجام دهید را در نظر بگیرید. همانطور که قبلا ذکر شد، رنگ‌های نیمه دائمی ریشه این ظاهر را تشکیل می‌دهند. رنگ موی نیمه دائمی خیلی سریعتر از رنگ موی دائمی محو می‌شود. برای شاداب نگه داشتن موهای هولو، احتمالاً هر چهار تا شش هفته یک بار ترمیم لازم است.

رنگ‌های نیمه دائمی نیز در حمام نیاز به مراقبت ویژه دارند. شامپوها و نرم‌کننده‌های مخصوص همراه با آبکشی و شستشوی سرد بهترین کمک شما خواهند بود. شستن موهایتان با آب خنک عمر رنگ شما را افزایش می دهد، در حالی که آب گرم تا داغ در واقع کوتیکول مو را باز می‌کند و باعث می‌شود رنگ سریع‌تر محو شود.

آخرین چیزی که باید در هنگام استفاده از رنگ موی هولوگرافیک در نظر گرفت هزینه آن است. رنگ‌های زنده و تکنیک‌های خاص معمولاً بسیار بیشتر از رنگ‌های معمولی یا هایلایت جزئی شما هزینه می‌کنند. این تکنیک‌ها برای به انجام رساندن آن‌ها به یک دست آموزش‌دیده نیاز دارند، و شما برای آن دست متخصص است که هزینه می‌پردازید.

images_1671621176.jpg

انواع مدل‌های رنگین‌کمانی

مدل رنگین‌کمانی از لبه مو

در این روش تنها ساقه‌ها هستند که رنگین‌کمانی رنگ شده‌اند و ریشه‌ها اکثرا روشن هستند. یکی از ویژگی‌های این روش این است که زمان بیشتری می‌توانید از رنگ موی رنگین کمانی خود لذت ببرید و با بلند شدن موها رنگین‌کمان‌ها جلوه بدی پیدا نمی کنند.

مدل رنگین کمانی از ریشه

در این روش، رنگ موها از ریشه رنگین‌کمانی رنگ می‌شوند و به هرچه به ساقه نزدیک‌تر می‌شویم ساده هستند و تک رنگ. درواقع در این مدل تنها تا اواسط مو به صورت شلخته رنگین‌کمانی رنگ می‌شوند و پایین موها یا رنگ طبیعی خود را دارند یا رنگ‌ روشن هستند.

رنگ هولوگرافیک روی پایه طبیعی

در سال ۲۰۲۱ رنگ‌های هولوگرفیک تنوع بیشتری پیدا کردند و از طیف رنکی تیره‌تری برخوردار شدند. این دسته از مدل‌ها را روی موهای قهوه‌ای هم می‌بینیم؛ درحالی که ریشه قهوه‌ای دارند،‌ پایین موها به صورت رنگین کمانی رنگ شده‌اند

images_1671624300.jpg

دوره آموزش رنگ مو با مدرسه زیبایی آدینا

اگر به دنبال آموزشگاه آرایشگری برای ثبت نام در دوره آموزش رنگ مو یا دوره آموزش میکاپ هستید،‌ به شما مدرسه زیبایی آدینا را پیشنهاد می کنیم. این مدرسه از به‌روزترین تکنیک‌های آموزشی برای آموزش رنگ استفاده می‌کند. دوره آموزش رنگ مو در آدینا شامل زیردوره‌های تخصصی هستند که با توجه به سطح آموزشی متفاوت انتخاب شده‌اند.

این آموزشگاه آرایشگری در پایان دوره‌های خود،‌ دو مدرک تخصصی مدرسه زیبایی آدینا و مدرک رسمی فنی حرفه‌ای را به هنرجویان اعطا می‌کند. برای مشاهده دوره‌ها و ثبت نام به سایت مدرسته زیبایی آدینا مراجعه کنید.

کلام اخر

آشنایی با تکنیک‌های رنگ مو و یادگیری این رشته برای کسانی که عاشق تنوع دادن به چهره خود هستند، عالی است. این افراد دیگر می‌توانند با خیالت راحت رنگ مورد نظر خود را روی موهای‌شان پیاده کنند و نگران نتیجه نباشند. اگر خیلی وقت است که دلتان می‌خواهد موهایتان را رنگ کنید،‌به شما پیشنهاد می‌کنم که همین حالا دست به کار شوید؛ البته دقت در انتخاب را فراموش نکنید!

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *