صحبت های جنجالی تن هاخ در مورد رونالدو [+جزئیات]

اریک تن هاخ سر مربی تیم منچستر یونایتد در مورد رونالدو صحبت کرد. صحبت های جنجالی تن هاخ در مورد رونالدو یکی از جنجالی‌ترین اخبارهای ورزشی حال حاضر است.

تیم منچستریونایتد در دور چهارم از رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف تیم برنلی رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. این اولین بازی منچستر یونایتد پس رقابت‌های جام جهانی و فسخ قراداد رونالدو است و همچنین صحبت های تن هاچ در مورد رونالدو بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

صحبت های جنجالی تن هاخ در مورد رونالدو

صحبت های جنجالی تن هاخ در مورد رونالدو
صحبت های تن هاچ در مورد رونالدو

تن هاخ در پاسخ به سوالی درباره واکنشش نسبت به ترک این باشگاه توسط رونالدو به خبرنگاران گفت: ما در این باره صحبت کردیم و بیانیه صادر کردیم. از نظر من این پرونده بسته شده و این اتفاق خوبی برای ما است. ما حالا بی‌صبرانه منتظر آینده هستیم.

رشفورد شب گذشته ستاره تیمش در این بازی بود و این مربی هلندی درباره او اظهار داشت:« او موفق شد گلی فوق العاده بزند. رشفورد در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و البته که من امیدوار هستم بتواند این تمرکز را حفظ کند و نمایش درخشانی را ارائه دهد.

صحبت های جنجالی تن هاخ در مورد رونالدو

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *