کرم پودر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای یک آرایش خوب، پایه و بیس موادی که روی پوست استفاده می‌شود بسیار مهم است و کرم‌ پودر دقیقا همین بیس مورد نیاز برای میکاپ است.

اهمیت استفاده از کرم پودر در بین لوازم آرایشی، به اندازه‌ای مهم است که آرایش چشم‌ها و لب بدون آن جلوه تمیز و مرتبی نخواهند داشت. طیف وسیعی از رنگ‌ها در رنگ ‌بندی کرم پودر وجود دارد که روی هر نوع پوستی می‌توان بهترین بیس آرایش را خلق کرد.

از آنجا که کرم پودر مستقیما با پوست صورت در تماس قرار می‌گیرد، باید دقت داشت تا بهترین نوع کرم پودر را شناخت و آن را از برند و فروشگاه معتبری تهیه کرد. اما ویژگی هایی که یک کرم‌ پودر را باکیفیت و عالی می‌کند، چیست؟

خرید کرم پودر
خرید کرم پودر

ویژگی های کرم پودر خوب

  • رنگ کرم پودر
    انتخاب رنگ کرم پودر همتناژ با رنگ پوست، بسیار مهم است. رعایت این مورد باعث می‌شود بهترین بیس برای آرایشی طبیعی ایجاد شود. دارا بودن رنگدانه‌های طبیعی و تن رنگی نزدیک یه پوست، یکی از ویژگی های اساسی در انتخاب کرم پودر است.
  • پوشش (کاور) بالا
    بعد از تشخیص رنگ درست، باید به نوع پوشش کرم پودر دقت داشت. توانایی کاور کردن عیوب پوست صورت موضوع بسیار مهمی در انتخاب یک کرم پودر خوب می‌باشد. در واقع این مهم‌ترین هدف از خرید کرم پودر است. کاور کرم پودر روی پوست هایی که منافذ باز یا جوش دارند، بسیار سخت‌تر است، اما یک کرم پودر اصل از برندی معتبر و حرفه‌ای، می‌تواند درصد بسیار زیادی در پوشش دادن این عیوب، موفق باشد. هرچند که در مواقعی کانسیلر نیز میتواند کمک کننده باشد.
  • مواد تشکیل ‌دهنده کرم پودر
    برندهایی که در زمینه تولید لوازم آرایشی مطرح و موفق هستند، همواره سلامت پوست را اولویت خود قرار می‌دهند. پس از متریال درجه یک و باکیفیت در تولیدات خود استفاده می‌کنند. داشتن ساختار و ترکیبات باکیفیت، انواع ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها، از ویژگی های اساسی یک کرم پودر خوب است. امروزه تولید کننده ها سعی بر این دارند که از spf در کرم پودرها استفاده کنند. زیرا علاوه بر وجهه آرایشی، پوست را در برابر اشعه‌های مضر آفتاب نیز محافظت می‌کند.
  • ساختار سبک کرم پودر
    برای داشتن یک آرایش بادوام که ساعت ها به خوبی روی صورت بشیند و خسته کننده به نظر نرسد، ساختار سبک و مخملی از جمله اولویت‌های آن آرایش و کرم پودر می‌باشد. کرم پودر با بافت سنگین و غلیظ بسیار خسته کننده و آزاردهنده است و می‌تواند کل جلوه یک آرایش را به‌هم بزند.
  • ماندگاری بالا
    یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای یک کرم پودر باکیفیت، علاوه بر موارد ذکر شده، ماندگاری و دوام آن روی صورت می‌باشد. این فاکتور در آرایش های مجالس خاص یا حتی آرایش روزانه بسیار پر اهمیت است و دوام کل میکاپ در طول روز به ماندگاری پایه‌ی آرایش یعنی کرم پودر بسته است.
  • سازگاری با پوست
    برای انتخاب یک کرم پودر خوب باید حتما نوع پوست خود را بشناسید. جنس پوست چرب و خشک، هرکدام کرم پودر مخصوص به خود را دارند. طبیعتا رعایت این مورد باعث می شود کرم روی صورتتان بهتر بنشیند. اگر کرم پودر چرب روی صورت چرب استفاده شود، پوست آماده بروز جوش می شود، و اگر کرم پودر خشک نیز برای پوست خشک استفاده شود، عملا پایه و اساسی برای آرایش شما وجود نخواهد داشت.
  • ضد حساسیت بودن کرم پودر
    بهتر است کرم پودر انتخابی شما ضد حساسیت باشد. زیرا بسیاری از افراد به اسانس‌های معطر و ترکیباتی مثل پارابن حساسیت دارند و این موضوع می‌تواند به پوست حساس، آسیب وارد کند. پس بهتر است این فاکتور را نیز در نظر بگیریم.
بهترین کرم پودر
بهترین کرم پودر

همه‌ی موارد گفته شده در بالا نکاتی هستند که باید هنگام خرید کرم پودر اصل به آن دقت کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

انواع کرم پودر

کرم پودر به سه شکل پودری، مایع و کرمی وجود دارد و هرکدام طرفداران خاص خود را دارد و همچنین هر کدام مناسب یک نوع پوستی هستند. برای شناخت انواع کرم پودر با ما همراه باشید تا نوع مناسب پوست خود را بشناسید.

  • کرم پودر کرمی
    این نوع کرم پودر دقیقا غلظت کرمی شکل دارند و پخش آن در سطح پوست کمی سخت است. اما با یک بیوتی‌بلندر یا براش مخصوص کرم پودر می توان به راحتی آن را روی سطح صورت، به طور یکنواخت پخش کرد. کرم پودر کرمی تقریبا ساختار سنگینی دارد به همین دلیل پیشتهاد می‌شود از آن برای آرایش روزانه استفاده نکنید. همچنین باید بدانید این نوع کرم پودر به دلیل کاور بالایی که دارد بسیار مناسب آرایش های مجلسی وطولانی مدت می باشد.
  • کرم پودر پودری
    می توان گفت این نوع کرم پودر بافت پودری بسیار سبک دارد که برای فیکس کردن آرایش به کار می رود. این کرم پودرها کاور بالایی دارند و بسیار مناسب میکاپ روزانه هستند.
  • کرم پودر مایع
    کرم پودرهای مایع مناسب انواع پوست هستند و برای هر نوع آرایش سبک و سنگینی بهترین گزینه می باشد. این نوع کرم پودر امکان پخش یکنواخت روی سطح پوست را دارد و درصد چربی آن کمی بیشتر از انواع دیگر است. کرم پودر های مایع بسیار گسترده هستند و می توان با آنها جلوه مات و پوستی صاف را خلق کرد.

نکات خرید کرم پودر خوب

در هنگام خرید کرم پودر، جنس و نوع وست خود را ملاک قرار دهید و بر اساس نیاز پوستتان، کرم پودر مناسب را انتخاب کنید. کرم پودر خوب سبک است و جلوه براق یا چرب به صورتتان نمی دهد و پوستی صاف و شفاف برای شما به ارمغان می آورد. کرم پودرهای سنگین نباید طولانی مدت روی صورت بماند زیرا باعث بسته شدن منافذ پوست می شود و مانع از تنفس پوست می شود.
کارایی همه انواع کرم پودر یک چیز است. اما باید نیاز پوست خود را بشناسیم تا بهترین آن را انتخاب کنیم و بهتر است روی یک محصول خاص تمرکز نداشته باشیم و محصولات متنوعی را تست کنیم و بررسی کاملی داشته باشیم.

سخن آخر

برای خرید کرم پودر ارزان و یا کرم پودرهای گران قیمت از برندهای مطرح دنیا و هر لوازم آرایشی دیگر، مرجع فروش لوازم آرایشی اصل؛ فروشگاه اینترنتی مدیاژ در خدمت شماست تا باخیال راحت محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. برای این منظور کافیست عبارت روبرو را در گوگل سرچ کنید و روی اولین لینک کلیک کنید: لوازم آرایشی مدیاژ

قیمت کانسیلر
قیمت کانسیلر

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *