فیلم هوک حسین ریگی ؛ دلنوشته ای جذاب همزمان با اکران اثر در پردیس ملت

امسال جشنواره فجر فیلم‌های ارزشمند بسیاری را در فهرست خودش جای داده است و فیلم هوک حسین ریگی یکی از فیلم‌های موجود در لیست جشنواره است.

این اثر یکی از جذاب‌ترین آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر است که مخاطب قطعا از دیدنش لذت خواهد برد و این را مدیون فیلم‌نامه جذاب و نوع نگاه خاص حسین ریگی به سرزمین مادری‌اش است.

فیلم هوک حسین ریگی

دلنوشته ای جذاب همزمان با اکران اثر در پردیس ملت

حسین ریگی در جشنواره فجر
حسین ریگی در جشنواره فجر

فیلم هوک از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی است که در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به کارگردانی حسین ریگی حضور دارد. حسین ریگی همزمان با اکران فیلمش در پردیس سینمایی ملت دلنوشته‌ای را نیز ارائه کرد. متن این دلنوشته به شرح زیر است:

هوک تصویرنوشته‌ای از سیستان و بلوچستان، مهد مردمان غیور و پراز مهر و دوست‌داشتن است، مهربان‌دلانی که مشق مسلک پهلوانی می‌کنند. هوک، نگاهی واقع‌بینانه به چهره‌ زخم خورده‌ استانم از سینما، در سال‌های بی مهری به آن ا‌ست. هوک نشانه‌ای‌ است واقع‌گرایانه بر سیستان و بلوچستان، خاک مردمان غیور که سعی کردیم با قاب‌های زیبا این خاک را به تصویر بکشیم.

حسین ریگی اولبن و دومین فیلمش را در سیستان و بلوچستان به تصویر کشیده است و در این باره می‌گوید: میخواستم برای فیلم دومم از این فضای بومی‌ دور شوم. ولی دیدم سوژه خوبی است و می‌توانم به آن بپردازم.

هوک فیلم حسین ریگی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *