بهترین دستگاه ups کامپیوتر : بازی های خود را در برابر قطعی برق حفظ کنید

با آمدن فصل گرما و شروع تابستان، تب داغ بازی های کامپیوتری نسبت به سایر ایام سال افزایش یافته است و تمامی افراد به خصوص کودکان و نوجوانان به دنبال سرگرم شدن با بازی های کامپیوتری به صورت آنلاین و آفلاین هستند. افزایش تعداد کاربران بعلاوه گسترش استفاده از وسایل سرمایشی، سبب شده است مصرف انرژی در کشور افزایش یافته و امکان قطعی برق بسیار بالا برود.

از همین رو بسیاری از کسب و کار ها بخصوص در شاخه کامپیوتر نیاز به داشتن برق اضطراری را نسبت به قدیم بیشتر حس می کنند. پیشنهاد اکثر افراد متخصص در این حوزه خرید ups است. دستگاه های یو پی اس که با نام دستگاه برق اضطراری شناخته می شوند، می توانند کامپیوتر و سایر وسایل خانگی شما را در برابر قطعی جریان برق محافظت کند.

در مقاله می خواهیم بهترین دستگاه UPS کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم و در خصوص نحوه خرید و قیمت آن شما عزیزان را مطلع کنیم.

سفارش انواع دستگاه یو
سفارش انواع دستگاه یو

یو پی اس UPS چیست؟

یو پی اس دستگاهی برای تامین برق جایگزین در مواقع قطعی برق است. این دستگاه به هنگام قطعی برق به عنوان یک مولد کار کرده و از قطعی ناگهانی برق دستگاه جلوگیری می کند و تا چند دقیقه الی چند ساعت درون خود برق ذخیره شده را در زمان اتصال جریان را دارد.

این دستگاه دارای انواع یو پی اس آنلاین، یو پی اس آفلاین، یو پی اس لاین اینتراکتیو تولید و عرضه می شود.

ضرورت استفاده از UPS برای کامپیوتر

امروزه کامپیوتر ها یک منبع اطلاعاتی مهم جهت ذخیره اطلاعات، فعالیت های درون سازمانی و بین المللی، کاربری های سرگرمی و مولتی مدیا و کلی کاربری دیگه هستند و بدون آن ها هیچ فعالیتی به خصوص در ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی قابل انجام نیست.

بسیاری از اطلاعات و فرآیند های کاری بین سازمان ها، مشتریان و کارمندان به وسیله رایانه ها قابل تبادل است. حال تصور کنید با نوسانات برق یا قطعی آن ها این اطلاعات به طور کامل ممکن است پاک شود و آسیب جدی به رایانه شما وارد شود.

به همین خاطر صحبت از خرید یو پی اس به میان می آید تا شما علاوه بر حفظ اطلاعات و جلوگیری از تداخل در روند کاری بتوانید کامپیوتر خود را در مقابل آسیب های جدی نوسانات برق حفظ کنید.

سفارش انواع دستگاه یو
سفارش انواع دستگاه یو

مزایای استفاده از دستگاه های UPS

قطعا همانطور که بیان کردیم دستگاه UPS می تواند سیستم خانگی یا شرکتی شما را در برابر هرگونه آسیب های نوسانات برق به صورت جدی حفظ کند. اما یو پی اس ها علاوه بر کارایی در زمان قطعی برق می توانند در زمان برقراری جریان برق هم از کامپیوتر یا لوازم الکترونیکی شما محافظت کند. دستگاه یوپی اس علاوه بر مزایای فوق دارای مزایایی که در ادامه بیان می کنیم هستند:

  • جایگزینی نیرو و انرژی به وسیله باتری یو پی اس
  • محافظت از سخت افزار و متعلقات کامپیوتر
  • کنترل صداهای زیاد ناشی از ضربه های برق
  • وارد کردن جریان الکتریسیته یکنواخت به دستگاه
  • مانع ورود انواع نویز های احتمالی از جریان برق به سیستم کامپیوتر

راهنمای خرید بهترین UPS برای کامپیوتر

اگر قصد شما از خرید یو پی اس، صرفا داشتن یک سیستم امن در مقابل خرابی ها و نوسانات برق است، می توانید از یو پی اس های ارزان قیمت استفاده کنید. در اغلب موارد UPS های ارزان قیمت به شکل یو پی اس آفلاین قابل خرید است.

نحوه کارکرد یو پی اس های OFFLINE بدین شکل است که در زمان قطعی برق، انرژی منبع تغذیه دستگاه وارد مدار شده و مانع از خاموشی برق می شود. دستگاه های UPS آفلاین به طور کلی می توان گفت کیفیت لازم را ندارد و بیشتر برای دستگاه های کوچک استفاده می شود. در این گونه دستگاه ها برق برای چند ثانیه قطع می شود و سپس مجددا برق اضطراری وارد شبکه می شود.

اما اگر شما نیاز دارید که سیستم شما قطعی برق نداشته باشد و به هنگام قطع برق همچنان به کار خود ادامه دهید، باید از دستگاه های یو پی اس آنلاین استفاده کنید. این دستگاه ها به هنگام قطعی برق، به صورت بر خط جریان برق را وارد دستگاه می کنند و از خاموش شدن سیستم شما جلوگیری می کنند.

توان مصرفی یو پی اس کامپیوتر

یکی از نکات اساسی و مهمی که باید به هنگام خرید انواع یو پی اس برای کامپیوتر، باید به آن توجه کرد، توان مصرفی یو پی اس است. به طور کلی انواع کامپیوتر ها توان مصرفی بین 50 وات تا 200 وات دارند.

به همین دلیل از نظر کارشناسان و فعالان حوزه صنعت برق، معمولا برای بهتر است از دستگاه های یو پی اسی با توان 1000 تا 2000 ولت آمپر برای تامین انرژی استفاده کرد تا بتوانند تا حداقل تا 4 الی 8 ساعت، قدرت برق دهی به سیستم را داشته باشند.

بهترین انتخاب برای خرید UPS کامپیوتر، یک یو پی اس 2000 وات برای 2 و نهایتا 3 کامپیوتر مناسب است.

انواع UPS کامپیوتر

کامپیوتر ها با توجه به نوع کاربری و ارائه داده به دو نوع تقسیم می شوند: کامپیوتر های شبکه / سرور و کامپیوتر های دسکتاپ، که برای هر کدام پیشنهاداتی وجود دارد که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

قیمت و خرید بهترین دستگاه یو
قیمت و خرید بهترین دستگاه یو

دستگاه های یو پی اس شبکه / سرور:

برای حفاظت از تجهیزات و اطلاعات و همچنین اتاق انواع سرور ها از دستگاه های یو پی اس لاین اینتراکتیو Line-interactive یا on-line ups استفاده می شود.

دستگاه ups دسکتاپ:

در خصوص دستگاه های کامپیوتر خانگی یا شرکتی می توان از مدل های استند بای off-line UPS یا Line-interactive استفاده کنیم.

عواملی که هنگام خرید انواع UPS کامپیوتر باید به آن دقت کرد

تا بدین جای کار با انواع یو پی اس کامپیوتر و مزایای آن آشنا شدیم و پیشنهاداتی در خصوص خرید UPS مناسب برای کاربری های مختلف کامپیوتر دادیم. حال میخواهیم با همدیگر عواملی که باید به هنگام خرید انواع یوپی اس با آن آشنا شویم را برای شما شرح دهیم. این عوامل شامل مواردی زیر می باشد.

  • تعداد رایانه های متصل

قطعا به هنگام انتخاب بهترین UPS کامپیوتر باید به این نکته که قرار است چند کامپیوتر یا سیستم به پورت های یو پی اس اتصال پیدا کنند توجه کنند. چرا که یو پی اس ها دارای پورت های تبدیل و پشتیبانی هستند که در دستگاه های ارزان تر این تعداد کمتر از 6 پورت می باشند. به همین دلیل ممکن است با انتخاب یو پی اس نا مناسب با شاهد از بین رفتن قدرت دستگاه UPS باشید.

  • برق مورد نیاز

تعداد رایانه های متصل رابطه مستقیمی بر میزان مصرف انرژی در یو پی اس ها دارد، یعنی برقی که یک یو پی اس خانگی برای یک کامپیوتر شخصی دارد مصرف می کند، به هیچ عنوان برابر با برقی که یک مجموعه یا شرکت با چندین کامپیوتر مصرف می کند نیست، از همین رو باید به هنگام انتخاب UPS، برق مورد نیاز را بسنجیم.

  • مدت زمان بهره برداری

مدت زمان بهره برداری یا همان بازدهی یو پی اس، اولویت بعدی در انتخاب آن است. این مطلب بدین معناست که شما باید بر اساس نیاز خودتان، ببینید آیا نیازمند آن هستید که یو پی اس تهیه کنید تا ساعت ها به شما در امر روشن نگه داشتن سیستم کمک کند یا نه یو پی اس می خواهید که صرفا سیستم رایانه شما را برای چند دقیقه حفاظت کند تا شما بتوانید موارد را ذخیره و سپس کامپیوتر را خاموش نماید.

  • گارانتی یو پی اس

از مواردی که حتما باید به هنگام خرید یو پی اس به آن توجه کرد گارانتی خرید و خدمات پس از فروش آن است. بنابراین حتما سعی کنید از نمایندگی های مجاز فروش به خرید یو پی اس کامپیوتر بپردازید.

قیمت یو پی اس کامپیوتر

در خصوص خرید یو پی اس کامپیوتر باید بدانید که قیمت آن ها بر اساس نوع کاربری، توان مصرفی، میزان شارژدهی، باتری مصرف شده در آن، گارانتی، خدمات پس از فروش و … دیگر تعیین می شود و نمی توان برای آن قیمت ثابتی را منظور کرد. شما عزیزان می توانید به صورت مشاوره رایگان با شماره 02188929364 در ارتباط باشید و از قیمت انواع UPS کامپیوتر و نحوه خرید آن اطلاع حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی برای سفارش یو پی اس

شماره شرکت برای خرید یو پی اس: 02188929364

شماره واتساپ برای خرید یو پی اس: 09380072200

راه های ارتباطی برای سفارش یو پی اس
راه های ارتباطی برای سفارش یو پی اس

خرید UPS کامپیوتر

فروشگاه ها و شرکت های بسیاری وجود دارند که شما عزیزان می توانید به صورت حضوری یا خرید اینترنتی یو پی اس کامپیوتر از آنها ثبت سفارش کنید. اما نکته حائز اهمیت این است که از فروشگاه های معتبر و با سابقه کاری بالا محصول مدنظر خود را خریداری فرمایید. همچنین به این نکته هم توجه فرمایید که حتما محصول را تست کنید، از اصالت کالا و گارانتی محصول مطمئن شوید و شرکت ارائه دهنده حتما خدمات پس از فروش داشته باشد.

جمع بندی

در این مقاله از فیگار سعی کردیم تا شما عزیزان را با بهترین دستگاه های یو پی اس برای کامپیوتر آشنا کنیم، تا شما عزیزان با خرید آن ها بتوانید لذت کافی را از دارا بودن برق به صورت دائم بخصوص به هنگام کار با کامپیوتر و بازی را داشته باشید. در پایان از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید، بسیار سپاسگزاریم، شما عزیزان می توانید سوالات خود را در خصوص خرید و استعلام قیمت انواع UPS کامپیوتر را از ما در بخش نظرات بپرسید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *